دیدار تیم‌های اشتوتگارت و برو سیا دورتموند با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

توقف دورتموند در تماشایی‌ترین تساوی فصل بوندس‌لیگا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا دورتموند با گل‌های سباستین هالر و دونیل مالن پیش افتاد اما تیم میزبان علی‌رغم ۱۰ نفره شدن به دلیل اخراج کنستانتینوس ماوروپانوس، توانست در نهایت در این دیدار به تساوی برسد.

دورتموندی‌ها که بازی را بهتر آغاز کرده بودند، در دقیقه 26 به گل اول رسیدند. روی حرکت خوب دونیل مالن از سمت راست و پاس در عرض او، سباستین هالر با یک ضربه دقیق، توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

تنها 8 دقیقه بعد، خود مالن برتری زردها را دو برابر کرد. او که در بین چند بازیکن اشتوتگارت صاحب توپ شده بود، با یک ضربه محکم توانست کار را تمام کرد.

در دقیقه 40 کار برای اشتوتگارت سخت‌تر هم شد و ماووروپانوس که پنج دقیقه قبل یک کارت زرد گرفته بود، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید اما در نیمه دوم، تیم میزبان علی رغم یک بازیکن کمتر، پیش کشید و در دقیقه 52 به گل هم رسیدند اما داور بعد از استفاده از VAR  این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 77، اشتوتگارت یکی از گل های خورده را جبران کرد. تانگای کولیبالی که در سمت چپ صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، ضربه‌ای به توپ زد که بعد از برخورد به مدافع دورتموند وارد دروازه شد تا اختلاف به یک گل کاهش پیدا کند.

بازیکنان اشتوتگارت که به جبران نتیجه امیدوار شده بودند، به حملات‌شان ادامه دادند و در دقیقه 84 کار را به تساوی کشیدند. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در رفت و برگشت به یوشا واگنومان رسید و او هم با شوتی دیدنی، حساب کار را 2-2 کرد.