در حالی که اردوی اینتر به خاطر نتایج ضعیف اخیر در سری آ آشفته به نظر می رسد ، خاویر زانتی، حمایت کامل خود را از اینزاگی اعلام کرد.

محتوای جلسه شبانه در خصوص آینده اینزاگی در اینتر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر عصر شنبه با نتیجه عجیب 1-0 مغلوب مونزا شد. این تیم در حال حاضر با دو امتیاز کمتر نسبت به میلان و با 51 امتیاز در رده پنجم سری آ حضور دارد. نراتزوری از 14 اسفند سال گذشته تا کنون موفق کسب پیروزی در سری آ نشده است. این تیم برای اولین بار در تاریخ، سه بازی خاتگی متوالی خود را بدون زدن حتی یک گل به پایان رساند تا هوادارانش امید زیادی به فتح لیگ قهرمانان نیز نداشته باشند.

خاویر زانتی، معاون و اسطور باشگاه اینتر در پاسخ به این سوال که «آیا احتمال برکناری سیمونه اینزاگی در مقطع فعلی وجود دارد؟» گفت: سرمربی ما یک شخصیت حرفه ای و بزرگ است. او بهتر از هر کسی می داند که شرایط فعلی تیم در لیگ مناسب نیست. شما نمی توانید 11 بازی را ببازید. با این وجود تیم همچنان سرپاست وگرنه سوپرکاپ را نمی بردیم و به نیمه نهایی جام حذفی و یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود نمی کردیم.

او در مورد محتوای جلسه شبانه با سیمونه اینزاگی بعد از شکست مقابل مونزا گفت: "من دوست دارم با خونسردی صحبت کنم و هرگز از این کار دست نمی کشم. سعی کردم صحبت های او را خوب گوش کنم و بفهمم. آن جا به یکدیگر متذکر شدیم که تنها با حفظ اتحاد می توانیم از چنین موقعیتی خارج شویم. ما نمی توانیم وحدت خود را از دست بدهیم. نگاه من به این موضوع ذاتا مثبت است و کاملا اعتماد دارم."

کاپیتان سابق و مدیر فعلی اینتر در مورد بازی حساس مقابل بنفیکا گفت: "این یک مسابقه بسیار حیاتی و مهم است. ما نمی توانیم با تکیه به پیروزی 2-0 دیدار رفت، این دیدار را ساده بگیریم. اگر این کار را بکنیم آماده از دست دادن همه چیز خواهیم بود. ضمن تشکر از هوادارانمان، این اطمینان را به آنها می دهم که ناامیدشان نخواهیم کرد."

«به عنوان یک بازیکن سابق، نه فقط به عنوان نایب رئیس، در این مقطع حساس چه صحبتی با اعضای تیم داشتید؟» زانتی در پاسخ گفت: "من به این موضوع تاکید می کردم که باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم. من می دانم که بچه های تیم احساس مسئولیت می کنند. در طول دوران حرفه ای لحظات مشابهی زیادی را تجربه کرده ام و می دانم که سختی ها به طور ناگهانی می آیند و سپس از بین می روند. این را هم می دانم که اولین واکنش در چنین شرایطی باید روحی روانی باشد."