کپا معتقد است فردا شب برابر رئال باید وینیسیوس را تیمی مهار کنند و برای این کار برنامه مشخصی نیز دارند.

کپا: برای مهار وینیسیوس برنامه داریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فردا چلسی در استمفوردبریج و از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان رئال مادرید است. در بازی رفت رئال 2-0 برنده شد و آبی‌ها در هر سه بازی اخیر خود زیر نظر فرانک لمپارد شکست خورده‌اند تا روحیه چندان مطلوبی نداشته باشند.

کپا آریسابالاگا، گلر چلسی، در نشست خبری این بازی گفت: «فردا بازی بزرگی برابر رئال خواهیم داشت و هم باید خوب حمله کنیم و هم در دفاع باهوش باشیم. من همیشه از حضور در میدان لذت می‌برم و فردا می‌تواند شب بزرگی باشد و قدمی بلند به سمت هدف بزرگ. در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم و می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.»

کپا در مورد عملکرد شخصی خود در فصل جاری گفت: «از نظر شخصی فصل مثبتی برای من بوده چون در دو فصل گذشته تنها 15 بازی انجام داده بودم. در مجموع اما فصل خوبی نبوده حتی اگر بیشتر از قبل بازی کرده باشیم.»

احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی: «روی این قضیه تمرکز نکرده‌ام. اگر بازی به پنالتی بکشد، بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند ضربات را گل کنند و در طول هفته نیز تمرین پنالتی کرده‌اند. امیدوارم بازی به پنالتی‌ها برسد چون به این معناست که شکست بازی رفت را جبران کرده‌ایم.»

چلسی برای جبران شکست بازی رفت به چه چیز نیاز دارد؟ «قطعا باید بسیار بسیار بهتر از بازی رفت کار کنیم. جلوی ضدحملات سریع رئال را بگیریم و در زدن ضربات نهایی نیز دقت داشته باشیم.»

شروع ضعیف لمپارد: «درون رختکن باهم صحبت کرده‌ایم و البته اینجا در موردش حرف نخواهم زد. تمرکز همه تیم روی بازی فرداست و از هواداران می‌خواهم بدون توجه به نتایج اخیر، به خوبی از ما حمایت کنند.»

تاریخ بزرگ رئال در لیگ قهرمانان: «در مورد رئال چه چیزی می‌توان گفت؟ همه ما تاریخ رئال در لیگ قهرمانان را می‌شناسیم. آنها پادشاه این رقابت‌ها هستند. نمی‌دانم دیگر بهتر از این هم می‌توان کار کرد و آیا باز هم می‌توان از نتایج رئال سورپرایز شد یا خیر. گفتم که بدون توجه به نام و اعتبار رئال، باید با جبران نقاط ضعفمان در بازی رفت، همه توانمان را برای جبران بگذاریم.»

تجربه دو مصاف فصل قبل: «در بازی برگشت فصل قبل ما تا دقیقه 80 با سه گل پیش بودیم که البته نتیجه‌ای عادی در برنابئو نبود. در نهایت نیز افت کردیم و رئال با زدن دو گل دیگر صعود کرد. بازی برگشت در زمین حریف بود و رنج کشیدیم. باید درس بگیریم و از آن در بازی فردا استفاده کنیم. باید بدانیم که کار حریف تا دقیقه 80 حتی اگر سه گل پیش باشیم هم تمام نشده است.»

برنامه ضد وینیسیوس: «او بازیکنی است که در فرم فوق العاده‌ای قرار دارد. وینیسیوس بازیکنی باورنکردنی است و اگر به او فضا بدهید، غیرقابل توقف است. ما در بازی رفت فضای زیادی را در اختیار او گذاشتیم. باید فشار بیاوریم تا آنها را در نیمه خودشان نگه داریم و این چیزی است که فردا می‌توانیم روی آن کار کنیم. در حال حاضر وینیسیوس فوق العاده کار می‌کند و بدیهی است که ما به عنوان یک تیم برای مهار او برنامه داریم. فوتبال یک ورزش تیمی است و ما باید به عنوان یک تیم کار کنیم تا وینیسیوس و سایر بازیکنان رئال را متوقف کنیم.»