دی لتا لئو تا، همسر لوریس کار یوس، پیش از این دیدار فینال برابر منچستریونایتد سعی کرد به او روحیه بدهد و برایش آرزوی موفقیت کرد.

پیام همسر کار یوس پیش از فینال: تو شایسته‌ترینی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل امشب باید در فینال رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف منچستریونایتد برود تا تکلیف قهرمان این مسابقات روشن شود. 

آنها در حالی قدم به این دیدار خواهند گذاشت که محرومیت و مصدومیت دو دروازه‌بان اول این تیم باعث شده که کاریوس فرصت حضور در میدان در این بازی را داشته باشد. 

او که در چند سال روزهای دشوار و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و به خاطر اشتباهاتش در فینال لیگ قهرمانان 2018 با پیراهن لیورپول برابر رئال مادرید هنوز هم مورد انتقاد قرار می‌گیرد، حالا این فرصت را دارد که توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. 

لئوتا در گفتگو با اتلتیک خطاب به همسرش اظهار داشت:« دوست دارم این نامه را فردا برای تو بنویسم، پس از این که توانستی با پشت سر گذاشتن این دو سال دردناک و باورنکردنی دوباره به میدان برگردی. دو سالی که پر از شب‌های ناراحت کننده و بغضی در گلوی تو بود. افکار بدی که باعث شد از حضور در میدان دور شوی اما زمین سبز فوتبال همچنان عشق بزرگ تو ماند، زمینی که هر روز رویای میلیون‌ها کودک است. 

از تیمت به خاطر قدرتی که به شما داد و توانستید آن را در وجود یکدیگر پیدا کنیم سپاسگزارم. البته که ما انکار نمی‌کنیم که ضربات سختی را تحمل کردیم اما تو به من یاد دادی که زندگی 10 درصد از چیزی است که اتفاق می‌افتاد و 90 درصد واکنشی است که ما تصمیم می‌گیریم به آن اتفاق نشان دهیم.

گاهی باید یک قدم به عقب برویم تا بتوانیم همه چیز را بهتر ببینیم و مطمئن شویم این مسیری که در آن قرار داریم قرار است ما و کل تیم را به پرواز برساند. هیچکس بیشتر از تو شایسته این پرواز نیست.»