راجر اشمیت، مربی بنفیکا، انتظار دارد که فردا اینتر در ورزشگاه دالوژ دفاع کند و به بازیکنانش هشدار داد که باید بهترین بازی ممکن را انجام دهند.

اشمیت: اینتر فردا به سبک ایتالیایی‌ها دفاع می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا فردا از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه دالوژ میزبان اینتر است. بنفیکا پس از شکست خانگی از پورتو در لیگ پرتغال به این بازی رسیده و اینتر نیز در سری آ برابر سالرنیتانا متوقف شد. اینتر در دور یک هشتم نهایی توانسته بود پورتو را حذف کند و حالا یک حریف دیگر پرتغالی را پیش رو دارد.

راجر اشمیت، مربی بنفیکا، در نشست خبری امروز خود گفت: «ما کاملا روی بازی فردا متمرکز هستیم. آنها دور قبل با پورتو بازی کردند و ما این را در نظر گرفته‌ایم. ما نه فقط دو بازی اینتر برابر پورتو که چند بازی اخیر آنها را آنالیز کرده‌ایم. آنها تجربه بالایی دارند و در کارهای هجومی و تدافعی توازن خوبی دارند. اینتر در خانه برابر پورتو پیروز شد و سپس در بازی برگشت دفاع کرد. این سبک ایتالیایی است و من می‌دانم که آنها چگونه سبک بازی خود را در طول مسابقه تغییر می‌دهند. ما می‌خواهیم فردا بهترین فرم و کیفیت خودمان را نشان دهیم.»

اشمیت ادامه داد: «در این مرحله از لیگ قهرمانان انتظار داریم حریف در بهترین حالت خود باشد. هر دو تیم برای رسیدن به اینجا انرژی زیادی صرف کرده‌اند. ما حالا در جمع هشت تیم پایانی هستیم و منتظر یک بازی برابر و سطح بالا هستم. ما باید برای رویارویی مقابل یک تیم بسیار خوب با بازیکنان بزرگ و سرشناس، آماده باشیم.»

تمجید اشمیت از ژوائو ماریو: «امیدوارم او مثل همیشه خوب و تاثیرگذار کار کند. ماریو یک بازیکن کلیدی و یک رهبر است. او کاپیتان دوم است و تا اینجای فصل فوق العاده بوده و فصلی عالی را پشت سر گذاشته است. او یک بازیکن کامل و از نظر تاکتیکی قابل اعتماد است و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم. نیکو اوتامندی به دلیل محرومیت در دسترس نیست و ما به رهبری بزرگ در میدان نیاز داریم. البته این فقط وظیفه ماریو نیست و تیم باید مسئولیت‌پذیر بازی کند.»

ژوائو ماریو که زمانی بازیکن اینتر بود، در 42 بازی این فصل 23 گل زده و 12 پاس گل داده است.