ایسکو، هافبک اسپانیایی، حاضر به پذیرش پیشنهاد رم برای فصل آینده نشده است.

پاسخ منفی ایسکو به رم؛ می‌خواهم در CL بازی کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ایسکو با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن حالا می‌تواند به صورت آزاد به هر باشگاهی بپیوندد. 

پیش از این گفت می‌شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی در حال بررسی شرایط او هستد و دوست دارند این بازیکن را به خدمت بگیرند اما او هنوز با هیچی تیمی به توافق نرسیده است. 

مدیران رم در چند روز اخیر تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا نظر مثبت این بازیکن را برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده جلب کنند تا بتوانند خط حمله تیم‌شان را خصوصا پس از جدایی میختاریان تقویت کنند. 

روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که ژوزه مورینیو علاقه زیادی به همکاری با ایسکو دارد و همین باعث شده که رم فشار زیادی برای عقد قرارداد به این بازیکن بیاورد اما او در نهایت تصمیم گرفته که پیشنهاد این باشگاه را رد کرده و همچنان سایر گزینه‌هایش را بررسی کند. 

گفته می‌شود این مربی پرتغال شخصا به ایسکو برای پیوستن به جالوروسی اطمینان خاطر داده و پیشنهاد مالی مطرح شده از سوی رم نیز بسیار خوب و قابل توجه بوده اما او در ساعت پایان تصمیم گرفته که به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهد. 

ایسکو هنوز امیدوار است که بتواند در لالیگا به میدان برود اما بازی در لیگ قهرمانان از اهمیت خاصی برای او برخوردار است و همین موضوع باعث شده که نتواند گزینه مدنظرش برای فصل آینده را پیدا کند. 

باید دید که این بازیکن در چند روز آینده چه تصمیمی خواهد گرفت اما به گفته روزنامه آ.اس، اطرافیان او باور دارند که ایسکو تا گرفتن تصمیم نهایی فاصله خیلی زیادی ندارد.