محمد محبی وینگر و مهاجم تیم سانتاکلارا پرتغال با یک پیشنهاد جالب و وسوسه کننده از سوی یک باشگاه اماراتی مواجه شده و این پیشنهاد ممکن است مسیر فوتبالی او را در فصل آینده تغییر دهد.

احتمال جدایی محبی از تیم سانتاکلارا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، او که در اولین فصل حضور در لیگ برتر پرتغال 16  بازی برای سانتاکلارا انجام داد و موفق شد 3 گل برای این تیم به ثمر برساند دو فصل دیگر با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد اما با پیشنهاد خوبی از سوی یک تیم اماراتی مواجه شده  که ممکن است منجر به صدور رضایتنامه اش از سوی باشگاه پرتغالی شود. این بازیکن با درخواست چند تیم لیگ برتری هم برای بازگشت به لیگ برتر ایران مواجه شده است.

مدیر تیم سانتاکلارا در تعطیلات زمستانی هم با پیشنهاد تیم های ایرانی مواجه شده بود اما گفته بود ترجیحش این است برای فروش محمد محبی با تیم های پورتو – بنفیکا – براگا و اسپورتینگ مذاکره کند اما حالا باید منتظر ماند و دید که او در برابر پیشنهاد وسوسه انگیز اماراتی ها چه تصمیمی خواهد گرفت.

به نظر می رسد محمد محبی هم بی میل با حضور در لیگ برتر امارات نیست چرا که این حضور او را دوباره به نگاه ها می آورد و ممکن است به دوری اش از تیم ملی پایان دهد. محمد محبی یکی از بازیکنانی بود که در لیست 40 نفره تیم ملی برای سفر به کانادا قرار گرفته بود اما در لیست نهایی اسکوچیچ جایی نداشت. او که در زمان مارک ویلموتس یکی از مهره های اصلی تیم ملی بود و همزمان در تیم امید هم بازی می کرد مدتی است به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود اما در مصاحبه ای که در این باره داشت گفت به تصمیم اسکوچیچ احترام می گذارد و تلاش می کند با ارایه بازی های بهتر دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود.