اللهیار صیاد منش می‌گوید آماده سازی پیش از جام جهانی اهمیت بیشتری نسبت به ورود به مسابقات دارد.

 صیاد منش: حتما باید بازی دوستانه داشته باشیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، اللهیار صیادمنش دقایقی قبل برای اضافه شدن به اردوی تیم ملی وارد هتل المپیک شد. او پس از ورود به اردو در جمع خبرنگاران حاضر شد و در گفت‌وگویی کوتاه درباره شرایط تیم ملی گفت: خدا را شکر بعد از دو سه ماه دور هم جمع شدیم. با توجه به اینکه بعد از این فیفادی فقط یک اردو تا جام جهانی داریم امیدوارم بتوانیم از این فیفادی استفاده کنیم و اردو به بهترین نحو به پایان برسد و چیزهایی که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.

او در خصوص شرایطش در تیم هال سیتی بیان کرد: وقتی تیم عوض می‌کنی حدود ۵-۶ ماه طول می‌کشد تا جا بیفتی. من هم از این قضیه با خبر بودم اما خدا را شکر توانستم با این قضیه کنار بیایم و خودم را با شرایط وفق بدهم. امیدوارم فصل بعد، فصل خیلی خوبی برایم داشته باشد و بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم.

صیادمنش در پاسخ به اینکه با توجه به لغو بازی با کانادا آیا از نظر او امکان برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی در این مدت کوتاه وجود دارد گفت: صد در صد باید بازی دوستانه داشته باشیم چون این مسئله اهمیت زیادی برای جام جهانی دارد. مهم تر از ورود به جام جهانی، آماده سازی آن است. امیدوارم به بهترین شکل این کار را انجام بدهیم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.