صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز در اردوی تیم ملی امید در کمپ تیم های ملی حاضر شد و با مهدی مهدوی کیا و شاگردانش دیدار کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم امید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دور جدید تمرینات تیم امید از 19 فروردین در کمپ تیم های ملی آغاز شده و تا روز 25 ادامه خواهد داشت و قرار است شاگردان مهدی مهدوی کیا در روز پایانی این اردو بازی با تیم گل گهر را تجربه کنند. امیدها برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند آماده می شوند که خرداد ماه با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود. هم چنین بر اساس توافق بعمل آمده میان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک تیم امید در مسابقات کشورهای اسلامی ترکیه و بازی های آسیایی هانگژوی چین شرکت خواهد کرد تا برای صعود به المپیک آماده شود. با برگزاری این سه تورنمنت به نظر می رسد تیم امید به اندازه کافی برای صعود به المپیک کسب تجربه کند.

گفتنی است این دوره از مسابقات زیر 23 سال تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود و در دوره بعدی تیم های برگزیده راهی المپیک خواهند شد. ابتدا اعلام شد صالحی امیری به دلیل مشغله کاری در اردوی تیم امید حاضر نخواهد شد اما او امروز صبح در اردوی تیم ملی امید حاضر و با مهدی مهدوی کیا و شاگردانش صحبت کرد. او قول حمایت از تیم امید را در مسیر صعود به المپیک به مهدی مهدوی کیا و بازیکنان تیم امید داد. نکته جالب اینکه مهدی مهدوی کیا پیش از شروع این اردو خطاب به شاگردانش گفت ما بر اساس آنالیزی که روی بازی نساجی و پرسپولیس انجام دادیم متوجه شدیم شایستگی صعود به المپیک را داریم و می توانین طلسم شکنی کنیم. در این دیدار مهدی مهدی کیا روند آماده سازی تیم امید را به صالحی امیری گزارش داد و دغدغه های خود و کادر فنی را مطرح کرد که در راس آن برگزاری بازی های دوستانه با تیم های شاخص بود.