جیووانی رینا، ستاره جوان باشگاه دورتموند به دلیل آسیب‌دیدگی ادامه فصل را از دست داد.

فصل برای ستاره جوان دورتموند به پایان رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند جمعه شب در اولین بازی هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا مهمان اشتوتگارت بود و نهایتاً موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-0 شکست دهد. با این حال یک مصدومیت تلخ باعث شد که این پیروزی تا حدود زیادی به کام زنبورها تلخ شود.

در حالی‌که فقط دو دقیقه از زمان بازی گذشته بود ستاره جوان و آمریکایی دورتموند یعنی جیووانی رینا به‌شدت دچار آسیب‌دیدگی شد تا مجبور شود خیلی زود زمین مسابقه را ترک کند. 

او‌ با چشمانی اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد و حالا باشگاه دورتموند تایید کرده که مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ است و او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

رینا در این فصل دائما با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و تنها در 13 بازی برای دورتموند به میدان رفته بود. در واقع به نظر می‌رسد مشکلات برای این ستاره جوان زمانی آغاز شد که او برای اولین بازی مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی آمریکا دعوت و در همان جا با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبه‌رو شد تا پنج ماه از میادین دور باشد. رینا پس از آن که به ترکیب دورتموند بازگشت دوباره دچار یک مصدومیت دیگر شد و چندین هفته از میادین دور ماند و حالا هم فصل به‌طور کامل برای او به پایان رسیده است.