پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

Capture

 

اگر زیبایی خانه برای شما اهمیت داشته باشد، بدون شک به‌دنبال بهترین مکان برای خرید فرش در تهران خواهید بود. برای آنکه بتوانید در راحت ‌ترین حالت ممکن به خرید فرش در پایتخت اقدام نمایید، باید پیش از خرید فرش به عواملی چون جنس فرش، میزان مقاومت آن، نظر مثبت یا منفی سایر خریداران و... توجه داشته باشید. در این مجموعه معتبر و شناخته شده، شما می‌توانید شاهد فروش انواع فرش‌های ماشینی، دستباف و... باشید.

بهترین مکان برای خرید فرش چه ویژگی ‌هایی می‌ تواند داشته باشد؟

نخستین امری که می‌تواند ذهن افراد را به سمت خود حین خرید فرش کلاسیک  یا فرش ماشینی درگیر نماید، ویژگی‌های یک فرش خوب است؛ چراکه این امر می‌تواند علاوه بر ضمانت نسبت به طول عمر و ماندگاری، کالایی لوکس و خوشایند را به شما هدیه دهد.

قیمت مناسب

بدیهی است که اگر کیفیت فرش مطلوب باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. برای مثال شما می‌توانید حین خرید عیار فرش را با توجه به عواملی چون نخ استفاده شده در فرش، ابعاد، مکان مورد استفاده و... بسنجید. از طرفی برند مجموعه تولید‌کننده فرش نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در قیمت آن داشته باشد؛ چراکه در این زمان افراد می‌توانند علاوه بر توجه به سود مجموعه، تمامی فرش‌ها را با بهترین کیفیت نخ، طرح، تعداد‌شانه و حتی تراکم به مشتریان ارائه دهند. در واقع زمانی فروشگاه فرش می‌تواند در مقایسه با سایر رقبا بهترین باشد، که علاوه بر قیمت معقول، کیفیت بالایی را نیز ارائه دهد.

تنوع در محصولات فروشگاه آقای فرش

از جمله مواردی که می‌تواند مجموعه‌ای مانند آقای فرش را در میان رقبا متمایز سازد، وجود تنوع در فرش‌های مختلف آن است. هر زمانی که شما به یکی از شعبات آقای فرش در اقصی نقاط ایران مراجعه کنید، می‌توانید با در نظر داشتن فضای داخلی منزل یا محل کار خود، نسبت به گشت و‌گذار در مجموعه‌های فروش فرش اقدام نمایید؛ چرا که در اینجا طرح‌های مختلفی از جمله فرش دستباف تبریز و فرش ماشینی وجود داشته که هر کدام از آن‌ها می‌توانند با توجه به سلیقه شما، پالت‌های رنگی متنوعی را ارائه دهند.

لازم به ذکر است تمامی این اقلام متنوع بوده و شما می‌توانید تنوع آن‌ها را در تعداد‌شانه و تراکم، سایز و برند‌های مختلف شاهد باشید.تمامی طرح‌های موجود در مجموعه آقای فرش، یکتا و بی‌مانند بوده و شما نمی‌توانید در مجموعه دیگری شاهد وجود آن‌ها باشید.

مشتری مداری

قطعاً عواملی چون توانایی درک مشتری، یکدلی، توجه به نیاز‌های او، چابکی، ارتباط مؤثر، گوش دادن فعال و تمرکز بر وی می‌تواند از چندین عامل مؤثر در تحقق مشتری مداری مطلوب باشد. اگرچه امروزه شاهد تبلیغات متعدد مجموعه‌های مختلف فروش فرش در بیلبورد، تلویزیون و فضای مجازی و... هستیم، اما توصیه می‌کنیم پیش از خرید میزان تحقق این امر را بسنجید تا از فاصله بین تبلیغات تا شعار مطلع شوید.

خدمات پس از فروش

عمده افراد در وهله اول ممکن است به خدمات پس از فروش جذب شوند؛ چراکه شما می‌توانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید. این روش بخشی از سیاست رضایت مشتری بوده که می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش روند کاری داشته باشد.

u8ikuki

شرایط اقساطی

اگرچه در وهله اول امکان دارد تمامی افراد از قابلیت شرایط اقساطی خشنود شوند، اما باید بدانید تنوع شرایط اقساطی و وجود آن در تمامی شعبات مجموعه آقای فرش نیز حائز است. همانطور که می‌دانید آقای فرش دارای ۱۰ شعبه در اقصی نقاط ایران بوده که تمامی قوانین خرید اقساطی در آن‌ها به صورت یکسان انجام می‌شود. برای مثال شما می‌توانید در فروشگاه تهران یافت آباد یا حتی فروشگاه قزوین از شرایط ویژه‌ای چون سقف اقساط بالا، درصد سود پایین، راحتی در حمل و نقل و... بهره‌مند شوید.

امروزه بسیاری از فروشندگان فرش، خدمتی به نام شرایط اقساطی را ارائه می‌دهند. در واقع با وجود این امکان تمامی افراد می‌توانند در کمترین زمان نسبت به خریداری فرش مورد نظر خود اقدام نمایند.

دسترسی آسان

در این روز‌ها که تعداد وسایل حمل و نقل عمومی در حال افزایش است، شما می‌توانید به آسانی خود را به مجموعه‌های مشهوری چون آقای فرش رسانده و از فرش های متنوع خریداری نمایید. لازم به ذکر است مجموعه‌های مطرح این چنینی دارای چندین شعبه در سطح شهر هستند که شما می‌توانید با توجه به میزان نزدیکی، شعبه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بهترین مکان برای خرید فرش در تهران

امروزه فرش‌فروشی‌ها تنها یک نوع خاص از فرش را ارائه نداده و شما می‌توانید در آن انواع مختلفی از فرش‌های ماشینی و دستباف را شاهد باشید. لازم به ذکر است که فروشگاه‌های آقای فرش تنها مربوط به یک برند خاص نبوده و شما می‌توانید شاهد برند‌های متنوع و با کیفیت در این مجموعه باشید. معمولاً بهترین فروشگاه‌های فرش در مناطقی چون شرق تهران، غرب تهران و بازار تهران مشغول به کار هستند؛ در نتیجه این امکان برای شما وجود دارد تا با گذشت زمانی نسبتاً معقول خود را به آنجا برسانید.

چنانچه شما بر روی کیفیت و قیمت فرش‌ها تمرکز کنید، می‌توانید پس از گذشت زمانی نسبتاً کوتاه به هدف خود یعنی جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر دستیابی پیدا کنید.

مجموعه آقای فرش که از شناخته شده‌ترین و مشهور‌ترین مکان‌ها برای خرید فرش است، در مناطقی چون پاساژ کاسپین، فروشگاه حکیمیه، مجتمع ایران مال، مجتمع نیکامال، فروشگاه هایپرمی، فروشگاه رفاه قزوین، فروشگاه اصفهان، فروشگاه شاندیز مشهد و مجتمع پاژ دارای نمایندگی بوده و برای ارائه فرش‌های کم نظیر چون فرش آپادانا، فرش تیتانیوم، فرش فرحی و... در ابعاد و سایز مختلف در خدمت شما عزیزان است.

امروزه عوامل متعددی برای شناخت بهترین مجموعه فروش فرش وجود دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • وجود پارکینگ شخصی بزرگ می‌تواند ذهن افراد را از یافتن جای مناسب برای پارک خودرو آسوده سازد.
  • قطعاً عدم قرارگیری در مناطق دارای طرح ترافیک و عدم اعمال جریمه نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در آرامش افراد مخصوصاً رانندگان داشته باشد.
  • حتی اگر علاقه‌ای به استفاده از وسایل نقلیه شخصی نداشته باشید، قطعاً وجود اتوبوس و مترو در مسیر آقای فرش می‌تواند دغدغه شما را بسیار کاهش دهد.
  • به منظور افزایش امکانات برای خریداران محترم، ساعت کاری مجموعه آقای فرش انعطاف‌پذیری بالایی داشته و شما می‌توانید در ساعت مورد نظر خود به یکی از شعبات این مجموعه مراجعه کنید.
  • در این روز‌ها که اغلب مجموعه‌های فروش فرش صرفاً ارائه دهنده فرش‌های متنوع هستند، شما می‌توانید در آقای فرش شاهد ۰ تا ۱۰۰ کار یعنی طراحی، نساجی، رنگ رزی و... باشید.

tgfreetg5

 

سخن پایانی

یکی از عوامل مؤثر در زیبایی مکان‌ها از جمله منازل یا برخی ادارات، وجود فرش زیبا و آراسته با آن محیط بوده که شما می‌توانید با مراجعه به یکی از شعبات آقای فرش، این خواسته خود را محقق سازید. در واقع عوامل مختلفی از جمله وسعت زیاد، دسترسی آسان، کیفیت مطلوب، تنوع بالا، عدم قرارگیری در محدوده طرح ترافیک و... وجود دارد که می‌تواند تعیین‌کننده انتخاب بهترین مجموعه در این حوزه کاری باشد. چنانچه شما نیز به دنبال انتخاب این مجموعه هستید، می‌توانید همراهی با آقای فرش و امکاناتی چون خرید اقساطی با سود کم را انتخاب کنید.