قیمت تلویزیون تی سی ال، خرید اقساطی و نقدی تلویزیون تی سی ال ، ارسال به تمام نقاط ایران، فروش اقساطی و نقدی تلویزیون تی سی ال با بهترین قیمت روز بازار

خرید اقساطی با بهترین قیمت تلویزیون تی سی ال در بازار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انواع تلویزیون تی سی ال

تلویزیون تی سی ال از جمله محصولات صوتی و تصویری است که در ویترین فروش بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دیده می‌شود. تلویزیون تی سی ال در انواع ال ای دی ساده، ال ای دی هوشمند و سه بعدی با سایز نمایشگر گوناگون و کیفیت‌های تصویری متفاوتHD ،  FULL HD،4k  در بازار موجود هستند که هر یک امکانات و قابلیت‌های خاصی را ارائه می‌دهند.

1

انواع تلویزیون هوشمند تی سی ال مجهز به سیستم عامل اندروید هستند و از طریق وایفای و پورت LAN امکان اتصال به اینترنت را فراهم می‌آورند و کاربران می‌توانند از طریق تلویزیون خود به جستجو در اینترنت، نصب انواع اپلکیشن‌ها و ... بپردازند.

تلویزیون تی سی ال 55p8sa، تلویزیون تی سی ال 55p65us، تلویزیون تی سی ال 55p8m وتلویزیون تی سی ال 55c2lus چند نمونه از تلویزیون‌های 55 اینچی هوشمند برند تی سی ال هستند که ویژگی و قابلیت‌های هوشمند را به خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. توجه داشته باشید قابلیت هوشمند بودن سبب افزایش قیمت تلویزیون تی سی ال می‌شود بنابراین اگر به این قابلیت نیاز ندارید به سراغ خرید تلویزیون تی سی ال ساده بروید.

تلویزیون‌هایی با سایز نمایشگر بالا نیز از برند تی سی ال طراحی و تولید شده‌اند اگر دوست دارید که تجربه‌ی واقعی یک سینمای خانگی را داشته باشید تلویزیون تی سی ال ۶۵اینچ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

قیمت تلویزیون تی سی ال با عوامل مختلفی از جمله نوع مدل، سایز نمایشگر، امکانات، کیفیت تصویر و سایر مشخصات فنی در ارتباط است. هر چه سایز نمایشگر بالاتر باشد قیمت نیز بالاتر می‌رود برای مثال ال ای دی تی سی ال 43 از ال ای دی تی سی ال 55 قیمت پایین‌تری دارد.

 کیفیت تلویزیون تی سی ال

بسیاری از افراد اطلاعات دقیق و کاملی در رابطه با برند TCL نداشته و این سوال را از فروشندگان دارند که آیا تلویزیون تی سی ال خوب است و ارزش خرید را دارد یا نه؟ در جواب باید بگوییم که تی سی ال یکی از پر فروش‌ترین برندهای تلویزیون در جهان است به طوری که در سال ۲۰۱۳ موفق شد به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در بازار جهانی شناخته شود.

تلویزیون‌های تی سی ال را می‌توان از محصولات با کیفیت و کارآمد در بازار لوازم صوتی و تصویری ایران دانست که از طول عمر بالایی برخوردار هستند و همچنین صوت و تصویر را با کیفیتی خوب و قابل قبول به نمایش در می‌آورند.

انواع تلویزیون تی سی ال دارای طراحی شیک و فوق باریکی هستند و در دو نوع تخت و منحنی تولید می‌شوند. این محصولات دستگاه‌هایی کامل با امکانات متنوع هستند که نیازهای به روز افراد را پاسخگو هستند. با مطالعه دفترچه راهنمای تلویزیون تی سی ال شما می‌توانید آشنایی بیشتری در رابطه با امکانات، تنظیمات تصویر تلویزیون تی سی ال و برنامه های تلویزیون تی سی ال به دست بیاروید و استفاده درست و مناسبی از دستگاه خود داشته باشید.

تلویزیون تی سی ال قیمت مناسب‌تری نسبت به قیمت تلویزیون برندهای خارجی دارد و از طرفی گارانتی و خدمات تعویض شرکت مادیران نیز تضمینی برای کیفیت تلویزیون تی سی ال است.

آیا تلویزیون تی سی ال خوب است

براساس نظر سنجی‌ها صورت گرفته و تبادل نظر درباره تلویزیون تی سی ال می‌توان نتیجه گرفت که این محصول با توجه به امکانات متنوع و کیفتی که ارائه می‌دهد قیمتی مناسبی داشته و ارزش خرید را دارد. در واقع اگر قصد خرید تلویزیونی را دارید که در کنار کیفیت بالا، مجهز بودن به تکنولوژی‌های روز و طراحی ظاهری زیبا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد می‌توانید به سراغ تلویزیون‌های برند تی سی ال بروید.

 

مشکلات تلویزیون تی سی ال

یکی از مشکلاتی که در برخی از مدل‌های تلویزیون تی سی ال وجود دارد این است که زاویه دید مناسبی ندارند و در محیط‌های بسیار روشن‌ تصاویر به خوبی قابل دیده شدن نیستند که این مشکل در مدل‌های جدید بر طرف شده است. پیشنهاد می‌کنیم برای دانستن مشکلات تلویزیون تی سی ال به مطالعه و بررسی نظرات مصرف کنندگان در رابطه با این محصولات بپردازید.

همچنین قبل از خرید حتما مشخصات و ویژگی‌های مدل‌های مختلف را مطالعه کنید تا تلویزیونی مناسب و متناسب با نیازتان را خریداری کنید. برای مثال مشخصات تلویزیون تی سی ال 43d3000 با مشخصات مدل 43S6510 متفاوت است با اینکه هر دو 43 اینچ هستند ولی مدل 43S6510 ویژگی هوشمند دارد که این ویژگی در مدل 43d3000 چون مدل مشابه بزرگتر خود یعنی تلویزیون تی سی ال 49d3000 وجود ندارد.

2

آپدیت تلویزیون تی سی ال

آپدیت تلویزیون تی سی ال یکی از مسائلی است که اکثر مصرف کنندگان تلویزیون‌های اندرویدی TCL یا همان مدل‌های اسمارت و هوشمند در رابطه با آن سوال دارند. آپدیت سیستم عامل تلویزیون پیش شرط استفاده از امکانات، نرم افزارها و اپلیکیشن‌های جدید است البته تلویزیون‌های نسل جدید که هوشمند نیستند نیز نیاز به بروزرسانی دارند.

فرقی نمی‌کند تلویزیون تی سی ال 43، تلویزیون تی سی ال 55 و یا هر مدل دیگری را دارید به طور کلی  جهت بروزرسانی تلویزیون دو راه وجود دارد:

  1. آپدیت از طریق اینترنت: نیاز به یک اتصال اینترنت پایدار با حجم ترافیک بالا دارید تا در هنگام آپیدیت تلویزیون ترافیک تمام نشود.

2- آپدیت از طریق فلش یو اس بی (USB): در این روش ابتدا باید مدل کامل تلویزیون تی سی ال خود را بدانید و سپس در اینترنت و یا سایت سازنده با جستجوی مدل تلویزیون خود آخرین آپدیت‌های نرم افزاری آن را بیابید. فایل آپدیت را دانلود کرده و به یک فلش یو اس بی که در آن هیچ فایل و پوشه‌ای وجود ندارد انتقال دهید، فلش را به تلویزیون متصل کنید و گزینه آپدیت از طریق USB را انتخاب کرده تا تلویزیون شروع به بروزرسانی کند.

 

تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست

برند تی سی ال یک برند چینی چند ملیتی است و شعبه اصلی تلویزیون‌های TCL در استان گوانگدونگ در کشور چین قرار دارد. ولی در جواب این سوال که تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست و آیا یک محصول چینی است؟ باید بگوییم که هم اکنون تلویزیون‌های تی سی ال در داخل ایران و توسط شرکت مادیران تولید، گارانتی و به بازار فروش عرضه می‌شوند.

 

نمایندگی تلویزیون تی سی ال

شرکت مادیران به عنوان نمایندگی تی سی ال در ایران فعالیت دارد. این شرکت به دلیل داشتن شعبه‌های متعدد در نقاط مختلف ایران چون نمایندگی تلویزیون تی سی ال در کرج، تهران، اصفهان، شیراز و... به عنوان یکی از بهترین و گسترده‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در کشور شناخته می‌شود.

3

قیمت تلویزیون تی سی ال در فروشگاه سل

در بازار قیمت تلویزیون جی پلاس، قیمت تلویزیون ایکس ویژن، قیمت تلویزیون دوو، تی سی ال و ... به صورت یکپارچه نیست و برخی از فروشگاه‌ها قیمت بالاتری دارند. فروشگاه سل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در ایران است که تلویزیون‌های تی سی ال و دیگر برندها را با تضمین کیفیت و با بهترین قیمت بازار به فروش می‌رساند.

 در سل قیمت تلویزیون تی سی ال 50p8s، قیمت تلویزیون تی سی ال 43s6000، قیمت تلویزیون تی سی ال 43d2910، قیمت تلویزیون تی سی ال 49d3000، قیمت تلویزیون تی سی ال 43d3000i، قیمت تلویزیون tcl 43s4900، قیمت ال ای دی تی سی ال مدل d3000 و تنوع بالایی از دیگر مدل‌ها همراه با عکس درج شده است.

علاوه بر این فروشگاه سل اطلاعات دقیق و جامع از مشخصات تلویزیون تی سی ال 43، 50، 55 اینچ و ... را ارائه می‌دهد تا شما انتخابی درست و متناسب با نیازهایتان داشته باشید و خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال از فروشگاه سل

قیمت تلویزیون تی سی ال در سایزهای بالا چون قیمت تلویزیون tcl 50p65us، قیمت تلویزیون tcl 55c2lus، قیمت تلویزیون tcl 55p8s، قیمت تلویزیون tcl 55p65us و ...  برای اقشاری که از نظر مالی در سطح مناسبی قرار ندارند بالا است در نتیجه امکان خرید نقدی این محصولات برای آنها وجود ندارد. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن این موضوع با فروش اقساطی تلویزیون تی سی ال فرصتی را فراهم کرده است تا تمامی خانواده‌های ایرانی بتوانند این محصولات را با بهترین شرایط به صورت قسطی خریداری کنند. با تماس با کارشناسان فروش سایت سل می‌توانید از شرایط خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال مطلع شوید.