عکسی از بهرام رادان و همسرش در ایسنتاگرام منتشر شده است.

​سفر لاکچری بهرام رادان با همسرش | عکس بهرام رادان در کنار همسرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 بهرام رادان علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد مشهور شده و فیلم سنتوری نیز او را به اوج شهرت و معروفیت رسانده است. بهرام رادان اخیرا در فیلم نمایش خانگی جیران نیز بازی کرده است و نقدهای زیادی بر بازی او وارد شده است. خبر ازدواج بهرام رادان به تازگی پخش شده و واکنش های زیادی را به همراه داشت. بهرام رادان این خبر را در 13 فروردین اعلام کرد و مخاطبان تصور می کردند که این خبر کذب بوده ولی بعد ها نیز فیلم هایی از ماه عسل و مسافرت بهرام رادان در اینستاگرام پخش شده است.

بهرام رادان عکسی از خود و همسرش در اینستاگرام منتشر کرد.  بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم «سنتوری» سوپر استار شد

بهرام رادان (Bahram Radan) در شهر تهران بعنوان فرزند آخر یک خانواده شش نفری به دنیا آمد ، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و دو خواهر و یک برادر دارد

او در این دسته بندی همتایانی مثل محمدرضا فروتن و پیمان معادی دارد و البته علی مصفا. در این دوره طولانی حضور چند ساله، او به عنوان جوان اول سینمای ایران باقی مانده است. در اوج جوانی و در حالی که همه فکر می کردند او شکار تم و تمام سینمای تجاری است آگاهانه تغییر مسیر ظریفی داد و توانست تا امروز اعتبار دوگانه خود به عنوان بازیگر محبوب و بازیگر نخبه را حفظ کند.