رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه از حضور در انتخابات انصراف داده است، گفت: می‌توانیم مجلس را به صورت موقت تعطیل کرده و بودجه هنگفت آن را هم صرف امور معیشتی مردم کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی نوبخت حقیقی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره احتمال حضورش در انتخابات مجلس یازدهم گفت: من بنای حضور در انتخابات مجلس یازدهم ندارم و لذا در انتخابات ثبت نام نمی‌کنم. 

وی افزود: معتقدم که در شرایط اقتصاد مقاومتی فعلی که اصلاح ساختار بودجه هم در دستور کار است می‌توانیم مجلس را به صورت موقت تعطیل کرده و بودجه هنگفت آن را هم صرف امور معیشتی مردم کنیم. 

 رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: رفت و آمدها در مجلس و همچنین سفر و ماموریت نمایندگان هزینه‌ها و اعتبارات زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. 

نوبخت گفت: تا زمانی که تحریم و جنگ اقتصادی داریم و شورای عالی هماهنگی سران قوا هم می‌تواند تصمیمات اصلی را اتخاذ کند می‌توانیم تا پایان این تحریم‌ها و جنگ اقتصادی فعلی، مجلس را تعطیل کنیم. 

وی افزود: انصراف من از حضور در انتخابات به دلیل حمایت از مردم و معیشت آنان و صرفه جویی در بودجه است ضمن اینکه به نظرم اگر مجلس هم نباشد امورات کشور می‌گذرد. 

نوبخت درباره شغلش بعد از نمایندگی مجلس اظهار داشت: من  طبیب هستم و به عرصه خدمت گذاری به مردم باز می‌گردم.