پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیستم رزرواسیون

سیستم رزرواسیون ، یکی از مهم ترین فناوری ها به شمار می رود. استفاده از رزرویشن، تاثیرات جالب توجهی در زمینه های مختلف ایجاد کرده است. تصور کنید که سیستم رزرواسیون تا امروز طراحی نشده بود. در آن صورت همچنان صف های طولانی مقابل باجه های آژانس های مسافرتی وجود داشتند. حالا فکرش را بکنید که مجبور بودیم برای انجام هر کاری، ساعت ها در صف بمانیم. بدون شک، نیمی از عمر مان در این صف ها و نوبت گرفتن ها می گذشت.

با این حال، طراحی سیستم رزرواسیون به کمک ما آمده است. کاربرد این سیستم ها را در موارد مختلفی شاهد هستیم. افرادی که قصد دارند برای سفر خود، بلیط یا هتل رزرو کنند، به وفور از سیستم رزرویشن بهره می برند. با استفاده از این سیستم می توان به راحتی و در سریع ترین زمان، وسیله نقلیه مورد نظر را انتخاب کرد. همچنین رزرو جذاب ترین تور ها یا خرید بهترین بلیط ها به وسیله سیستم رزرواسیون امکان پذیر هست.

001

مزیت سیستم رزرواسیون برای آژانس ها

آژانس های مسافرتی و گردشگری، با استفاده از سیستم رزرواسیون می توانند بهترین خدمات را به مشتری های خود، ارائه کنند. مسافران در هر لحظه می توانند تعداد صندلی های موجود در وسایل نقلیه، ظرفیت تور یا هتل ها را مشاهده نمایند. به این ترتیب، بدون هیچ اتلاف وقتی، بلیط خود را رزرو می کنند. این مورد، سبب افزایش فروش آژانس های مسافرتی و گردشگری می شود. از طرفی دیگر، ارائه گزارش های جامع از میزان فروش، باز پس گیری، محاسبه سود، زیان و مالیات، از سایر امکانات این سیستم برای آژانس های مسافرتی محسوب می گردند.

سیستم های رزرواسیون مختلف، امکانتات مشابهی دارند. با این حال، بعضی از آن ها نسبت به دیگر سیستم ها، جامع تر هستند. برای مثال، می توان به امکان نمایش دادن بلیط های مختلف بر اساس کاهش یا افزایش قیمت، اشاره کرد. همینطور معرفی محبوب ترین هتل ها بر اساس انتخاب مشتریان قبلی، افراد را برای انتخاب بهترین پکیج مسافرت، راهنمایی می کند. همانطور که می بینید، سیستم رزرواسیون، دو سر بُرد است. چراکه هم برای مسافران و هم مدیران، کارایی بسیاری دارد.

 

طراحی سایت آژانس مسافرتی

برای افرادی که سفر های زیادی را انجام می دهند، آژانس های مسافرتی، یکی از مهم ترین اماکن محسوب می شوند. با این حال، از آنجایی که افراد زیادی به این آژانس ها سر می زنند، زمان زیادی در آن اتلاف می شود. از طرفی دیگر، کارمندان این آژانس ها مجبور هستند که مدام به سوال های تکراری پاسخ بدهند. چاره کار چیست؟ طراحی سایت آژانس مسافرتی!

آیا شما مدیر یک آژانس مسافرتی هستید که هنوز به شکل سنتی و فروش حضوری فعالیت می کنید؟ باید به شما بگوییم که با طراحی سایت آژانس مسافرتی، می توانید خیلی از کار ها را ساده تر انجام دهید. با طراحی یک وب سایت جذاب و جامع، مشتری ها از هر گوشه و کناری به سراغ شما می آیند. بنابراین، باید شرکت مناسبی را برای طراحی سایت آژانس مسافرتی خود انتخاب کنید. سیتی نت، یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه طراحی وب سایت است. کارشناسان زبده این شرکت، سایت شما را به بهترین شکل ممکن طراحی می کنند.

002

چه امکاناتی در طراحی سایت آژانس مسافرتی لحاظ می شوند؟

زمانی که طراحی سایت آژانس مسافرتی شما به اتمام می رسد، فقط مشتری های قبلی تان آن را می شناسند. بنابراین باید بتوانید کسب و کار خود را به افراد دیگر نیز، معرفی نمایید. ارائه اطلاعات و سابقه فعالیت، می تواند در جلب نظر کاربران جدید، تاثیر گذار باشند. امکان اشتراک گذاری اطلاعات مختلف مثل تور ها نیز به افزایش بازدید و در نتیجه فروش بیشتر شما کمک خواهد کرد.

توصیه می کنیم به معرفی و فروش انواع بلیط ها بپردازید و فقط روی بلیط های پروازی، فکوس نکنید. در طراحی سایت آژانس مسافرتی، بلیط های مختلف را در دسته بندی های مجزا قرار دهید. به این ترتیب، مشتری های شما می توانند به راحتی بلیط مناسب خود را پیدا کنند. همچنین نباید از معرفی هتل ها، وضعیت جوی هر شهر و کشور، آفر های ویژه و امکان رزرو و پرداخت آنلاین غافل شوید.

 

طراحی سایت فروش بلیط

خوشبختانه، فناوری های جدید این امکان را به ما می دهند که همه کار ها را سریع تر انجام دهیم. در این میان، هوش و ذکاوت طراحان وب سایت، بیشترین تاثیر را دارد. جالب است بدانید که طراحی سایت فروش بلیط، ریزه کاری های بسیاری را می طلبد. از آنجا که تعداد زیادی از سایت های فروش بلیط طراحی شده اند، می توانیم به سادگی، بلیط سفر خود را تهیه کنیم. تنها زحمتی که می کشیم، چند کلیک، انتخاب بلیط و پرداخت است.

از بین صد ها سایتی که در حوزه فروش بلیط فعالیت می کنند، بُرد برای وب سایتی است که جامع تر باشد. با طراحی سایت فروش بلیط، یک وب سایت تخصصی در زمینه فروش بلیط ایجاد می نمایید. پس باید فقط روی انواع بلیط ها تمرکز کنید. فراموش نکنید که وب سایت فروش بلیط با وب سایت گردشگری، یکسان نیست. بلکه در هرکدام از این وب سایت ها، باید اطلاعات و خدمات منحصر به زمینه فعالیت خودش ارائه شود.

003

چرا طراحی سایت فروش بلیط مهم است؟

مکانیزه کردن هر فعالیتی، درصد خطا را به شدت کاهش می دهد. بلیط ها یکی از پر متقاضی ترین کالا ها هستند. با این حساب، محاسبه سود و زیان این کسب و کار ها، کمی پیچیده است. در حالی که طراحی سایت فروش بلیط، مدیریت کردن امور مختلف را به ساده ترین شکل ممکن تبدیل می کند.

یکی از موارد جالب توجه در طراحی سایت فروش بلیط، امکان رزرو به دو شکل موقت و نهایی است. به این ترتیب، مسافران می توانند بلیط مناسب خود را انتخاب و رزرو کنند. این مرحله، همان رزرو موقت هست. پس از پرداخت هزینه بلیط، رزرو آن هایی نهایی شده و بلیط برای ایشان صادر می شود. چنین شرایطی برای مدیران  و مسافران، جنبه های مثبت مخصوص به خود را دارد. برای داشتن چنین وب سایتی، لازم هست که کار را به کاردان بسپارید. پیشنهاد ما، مراجعه به گروه متخصص طراحی وب سایت سیتی نت است. کارشناسان سیتی نت، آزمون خود را پس داده اند و یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی وب سایت شما خواهند بود.

برگرفته از وب سایت سیتی نت به آدرس اینترنتی https://citynet.ir/