سریال ستایش 3 این روزها زا شبکه سه پخش می شود.

شهاب مظفری آهنگ ستایش 3
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهاب مظفری آهنگ ستایش 3 را اجرا کرده است . سریال ستایش 3 اگر چه منتقدان فراوانی دارد اما در مورد آهنگ تیتراژ خود با استقابل مواجه شده است . 

تکرار ستایش 3

دانلود ستایش 3 در اینترنت البته بسیار زیاد است به این معنا که مردم بعد از دیدن این سریال با مراجعه به اینترنت نسخه اینترنتی را  مشاهده می کنند. ستایش 3 که در دو فصل قبلی خود بسیار ناموفق بوده است تلاش کرده در فصل جدید جای خود را در باکس شبانگاهی باز کند نکته اما این است که نتوانسته چندان موفق باشد . دیالوگ های غلط و تکیه بر چند کلید واژه تکراری داریوش ارجمند تنها نکته قابل لمس است . 

تیتراژ پایانی ستایش 3

من برم هیچکی تنها نمیشه این آهنگ شهاب مظفری با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. تیتراژ پایانی ستایش 3 در زمره پایان بندی های خوب سریال های شبانگاهی است . شهاب مظفری توانسته به خوبی از پس این آهنگ برآید .

سریال ستایش 3

ستایش 3

این سریال که نمادی است از تلاقی سنت و مدرنیتنه ر بستر جامعه و خانواده حرکت می کند و داستان خود را ذیل یک خیانت خانوادگی و البته پسر پدری پیش می برد. عروس خانواده محور اصلی خیانت می شود و می خواهد انتقام خود را از حشمت فردوس بگیرد . داستان گره های چندانی ندارد که مخاطب بخواهد آن راب ه سختی کشف کند . آدم های بیست سال پیش به شکل خنده آوری به یکدیگر می رسند یکی کر و لال است و روی ولیچر نشسته است ناگهان عنان ولیچرش در پارک به معتادی می افتد که برای دخترش ماود آورده است . ناگهان این معتاد به یادش می افتد که چند سال عامل انجام خیانت دیگری برای زن ولیچر نشین بوده است .

از همه خنده دار تر حشمت فردوس است که در نهایت کوه آتشفشان بودنش ناگهان با قله کینه اش شیفته عروسش می  شود و عروس عروس از دهانش نمی افتد . ستایش 3 لودگی های خاص خود را هم دارد آنجا که می گوید حیا وقتی توالت به داخل خانه آمد از میان رفت و ناگهان صدای کشیدن سیفون تلویزیون را پر می کند . کاگردان یادش می رود خود ینز با کشیدن سیفون حیا را از مردم میبرد.

واقعیت این است که این سریال هیچ چیزی به غیر از حشمت فردوس با بازی دارویش ارجمند ندارد . او با همه تنهایی اش در یان سریال تمام جور را می کشد .باقی بازیگران مانند یک جور چین نامتناجس شده اند . خنده دارو نچسب.