به دنبال لغو سفر تیم ملی به کانادا، سردار آزمون و مهدی طارمی، در اقدامی مشترک با یک استوری نسبت به تدارک تیم ملی برای حضور شایسته در جام جهانی انتقاد کردند.

پاسخ فدراسیون به استوری طارمی و سردار آزمون
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی نوشت آیا کسی می داند اردوی تیم ملی چه زمانی آغاز می شود؟ و نقد سردار آزمون این بود؛ تیم ملی بی برنامه‌ترین تیم ملی دنیا. مهدی طارمی پیش از این در کیش هم نسبت به آماده سازی تیم ملی معترض بود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال (محمد جواد پاینده) در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» و در واکنش به استوری مهدی طارمی و سردار آزمون گفت: « هفته گذشته اعلام کردیم با نظر اسکوچیچ اردوی تیم ملی از ۹ خرداد آغاز خواهد شد. همه بازیکنان هم در جریان این موضوع هستند و سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هفته گذشته این زمان را اعلام کرد‌؛ اما شاید آنها تصور کرده‌اند با توجه به لغو بازی با کانادا، زمان اردو هم تغییر کرده است. پیش از این وقتی زمان شروع اردو را اعلام کردیم به بازی ها اشاره ای نشده بود اما گفتیم اردو همزمان با پایان لیگ از ۹ خرداد آغاز خواهد شد. مهدی طارمی اکنون در تهران است و سردار آزمون همراه تیمش در مکزیک حضور دارد. طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار بود از همان جا برای دریافت ویزا اقدام کند و به کانادا بیاید اما اکنون او، امیر عابدزاده و علیرضا جهانبخش، مستقیم به دوحه می‌آیند و به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد. سایر اعضای تیم ۹ خرداد در اردو حضور پیدا خواهند کرد تا با انجام مقدمات سفر به قطر بروند. برنامه فعلی ما این است که دهم تیم عازم دوحه شود.»