یک فعال سیاسی گفت: همه کسانی که تریبونی در اختیار دارند باید مردم به وحدت، انسجام و همدلی دعوت کنند.

تخریب‌کنندگان مجلس دنبال ناامید کردن مردم از انتخابات‌اند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: در آستانه انتخابات مجلس طیف‌هایی هستند که شمشیر را برای مجلس یازدهم از رو بسته‌اند. اما چرا در شرایطی که دوره مسئولیت مجلس یازدهم رو به اتمام است، آنها این مجلس را تخریب می‌کنند؟ تخریب‌کنندگان می‌خواهند از رهگذر تخریب مجلس به چه منافعی برای خود برسند؟

حسین انواری، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «تخریب، جریانی است که از ابتدای انقلاب بوده است و توقف هم ندارد و تخریب‌کنندگان که از قطار انقلاب پیاده شده‌اند به قطار در حرکت انقلاب اسلامی سنگ می‌زنند. با این وصف باید حواسمان باشد که جریان تخریب همیشه بوده است و باید نسبت به عملکرد آن هشیار باشیم».

او ادامه داد: «رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و مرحوم حضرت امام(ره) همواره مبتنی بر وحدت مؤمنان بوده و هست؛ بنابراین همه کسانی که تریبونی در اختیار دارند باید مردم به وحدت، انسجام و همدلی دعوت کنند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود. ما همیشه باید در نظر داشته باشیم که جریان تخریب مشغول کار است؛ وقتی چنین نگاهی داشته باشیم همواره هم درصدد تقویت وحدت خواهیم بود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «برای تخریب‌کنندگان مهم نیست عملکرد مجلس یازدهم چگونه بوده است؛ آنها اصلا کاری ندارند که در کجا خوب عمل شده یا در کجا نقدهایی وجود دارد، تخریب‌کنندگان فقط یک چیز را می‌خواهند؛ ناامیدی مردم از نهاد مجلس و انتخابات. همان‌طور که به رئیس‌جمهور و دولت هم حمله می‌کنند و می‌خواهند هرچه هست را تاریک نشان دهند».

انواری در پایان درباره احتمال به وحدت‌رسیدن اصولگرایان گفت: «مبانی اصولگرایان با یکدیگر منطبق است و در مصادیق با یکدیگر اختلاف دارند. آنها بر این بحث‌دارند که شاخص‌های مشترکشان بر مصادیق منطبق شود. چنین شرایطی غیرعادی هم نیست. شاید نباید انتظار داشته باشیم که همه اصولگرایان به یک لیست دست یابند اما می‌شود از پراکندگی غیرطبیعی لیست‌ها جلوگیری کرد. یعنی اگر دو لیست از اصولگرایان بیرون آید مشکلی پیش نخواهد آورد اما می‌شود کاری کرد که چندین و چند لیست انتخاباتی از سمت اصولگرایان بیرون نیابد».