علیرضا بیرانوند، فوتبالیست در واکنش به اظهارات بهاره رهنما درباره قوم لر در صفحه اینستاگرام خود متنی نوشت.

حمله شدید و بی ‎سابقه علیرضا بیرانوند به بهاره رهنما +عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمله  علیرضا بیرانوند  به بهاره رهنما. علیرضا بیرانوند، فوتبالیست در واکنش به اظهارات بهاره رهنما درباره قوم لر در صفحه اینستاگرام خود متنی نوشت.علیرضا بیرانوند در واکنش به اظهارات بهاره رهنما درباره قوم لر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وطن پرستی آریوبرزن، عدالت ورزی کریم خان زند و آزادی‌خواهی سردار اسعد بختیاری گواه جوهر اصالت در وجود قوم من است که آن را در برگ برگ تاریخ زرین ایران جاودانه ساخته و در مرتبه بالاتر از زمان می نشاند.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند  متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد، دروازه بان است.علیرضا بیرانوند سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد.علیرضا بیرانوند از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید

ماجرای ویس های علیرضا بیرانوند به یک دختر و همچنین خبر درخواست طلاق همسر بیرانوند از جمله شایعات عجیبی است که طی روزهای گذشته در برخی شبکه های اجتماعی و کانال ها در حال انتشار گسترده است. البته لازم به بیان است این ویس ها مدتی است که در فضای مجازی دست به دست می شود! اما هنوز علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شهر تهران و همچنین دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در این خصوص واکنشی نشان نداده است!

گفته می شود یکی از علت های افت علیرضا بیرانوند ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شهر تهران در دروازه این تیم فوتبال در هفته های اخیر، موضوع اختلاف خود با همسرش بوده است! این حواشی باعث شد تا علیرضا جایگاه اصلی خود را در تیم فوتبال پرسپولیس شهر تهران از دست بدهد و در آخرین پیش قبل از تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران، بوژیدار رادوشوویچ ، دروازه بان کروات جایگزین وی در درون دروازه ی تیم فوتبال پرسپولیس شود.

علیرضا بیرانوند

آنچه مسلم است برخلاف مصاحبه چند روز قبل بیرانوند که در آن از تمرکز کافی در دروازه پرسپولیس گفته بود، این گلر طی هفته های اخیر از آمادگی روانی به دور است و تمرکز چندانی برای حضور در درون دروازه ندارد.

بهاره رهنما

خبر جدایی همسر علیرضا بیرانوند را برخی از شبکه های اجتماعی و کانال ها باز نشر می کنند. این خبر البته در حد شایعه هست و ما هنوز نمی توانیم صحت آن را تایید یا رد کنیم. با این حال سنگربان پرسپولیس هنوز در خصوص این خبر هیچ واکنشی نشان نداده است