سایت پر طرفدار دانلود فیلم جدید مووینه با داشتن آرشیوی قوی از بهترین فیلم های هیجان انگیز به صورت رایگان و بدون داشتن اشتراک و مزیت فوق العاده همچون ترافیک نیم بها برای همه اپراتور های اینترنتی در اختیار شما است تا بتوانید پربیننده ترین فیلم های هیجان انگیز تاریخ سینما را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

معرفی 9 فیلم هیجان انگیز ساخته شده تاکنون
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

هیجان انگیزها هرگز ، هرگز و هرگز از مد نمی افتند. اتفاقات دیگری که در سینما رخ می دهد مهم نیست، مخاطبان همیشه فیلم هایی را می خواهند که قلبشان را به تپش بیاندازد. غالباً فراموش می شود این که فیلم های هیجان انگیز جایی است که بسیاری از نویسندگان و کارگردانان نوآور بهترین های خودشان را نشان می دهند. باید گفت بهترین فیلم های هیجان انگیز مربوط به  تعاملات ما با موضوعات تنش زا هستند. سایت پر طرفدار دانلود فیلم جدید مووینه با داشتن آرشیوی قوی از بهترین فیلم های هیجان انگیز به صورت رایگان و بدون داشتن اشتراک و مزیت فوق العاده همچون ترافیک نیم بها برای همه اپراتور های اینترنتی در اختیار شما است تا بتوانید پربیننده ترین فیلم های هیجان انگیز تاریخ سینما را تماشا کنید و از آن لذت ببرید. سایت خبرگزاری برنا هم درباره سایت مووینه مطلبی با عنوان  خبر خوب برای فیلم بازها منتشر کرده است.

 

فیلم Shallow Grave (1994)

قطعا یکی از آثار درخشان بویل ، گور کم عمق است. دغدغه کارگردان ، تحول شخصیت های فیلم است. روحیه اجتماعی او در برخورد با مسائل باعث پیدایش چند نشانه اومانیسیتی در آثارش شده است، چرا که بطور واضحی در سینمای او انسان  محور تمامی کنش ها و رفتارهاست.

سه هم اتاقی ادینبورگ (مک گرگور ، کریستوفر اکلستون و کری فاکس) تصمیم میگیرند برای کم کردن اجاره یکی از اتاق خواب های خالی را اجاره بدهند و نفر چهارمی به آن ها اضافه می شود . در مراحل گزینش از بین داوطلبان مرد نویسنده میانسالی انتخاب می شود ، اما مدتی از او خبری نمیشود و این شروع ماجراست.

 

فیلم Deep Cover (1992)

داستان عجیب بیل دوک در مورد یک پلیس مبارز با مواد مخدر است که در لس آنجلس مخفی می شود تا به داخل حلقه کوکائین برود . هدف تیم مبارزه با مواد مخدر رسیدن به برادرزاده خارجی وزیر کلمبیایی است. شاهد نقش آفرینی درخشان لورنس فیشبرن ، جف گلدبلوم  هستیم ، فیلم در گونه حادثه ای ، جنایی ، مهیج تولید شده است.

 

فیلم Dog day afternoon (1975)

سانی وورتزیک (آل پاچینو) و سال ناتوراله (جان کازال ، در سومین همکاری خود با پاچینو به دنبال دو فیلم اول پدرخوانده) در تلاش برای بدست آوردن پول برای خرج جراحی شریک زندگی دو جنسه خود ،بانکی را سرقت میکنند و باعث گروگان گیری و توجه پلیس به رسانه ها و مردم می شوند.

با کنترل بیشتر مسائل ، سانی به یک قهرمان قومی ضد فرهنگ تبدیل می شود. فیلم همه چیز را خیلی روشن و واضح به نمایش می گذارد. فیلم به زاویه دید یکسان مردم و دولت در مقابله با مسائل منفی اشاره دارد.

 

فیلم LA Confidential (1997)

محرمانه بر اساس رمانی به همین نام توسط جیمز الروی ، بزرگترین و نیهیلیستی ترین کاتب جنایی در عصر ما ، به فساد عمیق اداره پلیس لس آنجلس در اوایل دهه 1950 می پردازد. این قطعه ای زیبا و سریع از سینما است که تمام انتظارات فیلم نوآر شما را برآورده می کند و در عین حال شخصیت های غنی ، ظریف و یک داستان داستانی پیچیده را ارائه می دهد. توسط تایتانیک مورد ضرب و شتم چند اسکار قرار گرفت اما محبوبیت آن پابرجا مانده است. هنوز هم طرفداران ابراز علاقه بالایی به  الروی دارند. پاسخ او؟ "گوش کن مادربزرگ: تو عاشق فیلم هستی. آیا بیرون رفتی و کتاب را خریدی؟ "و مادربزرگ همیشه می گوید:" خوب ، نه ، من این کار را نکردم. "و من به مادربزرگ می گویم ،" پس چه فایده ای برای من داری؟ "

 

فیلم Fight Club (1999)

فیلم نامه با اقتباس از رمان چاک پالانیوک نوشته شده است . فیلم سرشار از صحنه های جذاب است و مخاطب را به فضایی سورئال میبرد . یکی از بحث برانگیز ترین ویژگی فیلم نحوه به تصویر کشیدن خشونت است که  گاهی اوقات  ستایش می شود و این خشم به مخاطب شکل مثبتی منتقل می شود . هدف از نشان دادن این صحنه ها خوی حیوانی انسان است و انجام کارهای سخت که باعث به وجود آمدن  بیماری های روحی می شود  . هنوز هم یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین فیلمهای قرن گذشته است.  همچنین یکی از بهترین پیچش های تاریخ سینما را دارد.

 

فیلم The converstion(1974)

هری کول ، یک جاسوس خصوصی است  و در کار خودش نابغه به حساب می آید. روزی یک زوج را در یک پارک پر سر و صدا از سانفرانسیسکو دنبال می کند و صدای آن هارا ضبط میکند . متوجه می شود که خطری آن ها را تهدید میکند .  در این فیلم میتوان از صدا  و موسیقی نقش بسیار مهمی دارند.

ساکسیفون ساز مورد علاقه شخص اصلی فیلم میباشد که نقش جهت دهنده دارد و حساسیت وی به صدا باعث ایجاد اختلال شخصیت شده که همه چیز را کابوس می بیند.

 

فیلم Rififi(1955)

چند دوست قدیمی، با یک نقشه هوشمندانه ، جواهرات گران قیمت را از یک طلافروشی می دزدند و منتظر می مانند تا وقتی آب ها از آسیاب افتاد، طلاها را به پول تبدیل کنند اما در این میان، مردی که عاشق نامزد سابق یکی از دزدها به نام تونی است، خودش را وارد ماجرا می کند. 

عجیب ترین صحنه فیلم متعلق به نیم ساعت دزدی است که در سکوت به صحنه رفته است . در واقع آنقدر زیبا برنامه ریزی و اجرا شده بود که الهام بخش داستان های دزدی قرار گرفته بود.

 

فیلم widows(2018)

چهار زن بیوه میفهمند همسرانشان در جریان اخراج یک رئیس اوباش جان داده اند و تصمیم می گیرند ماموریت ناتمام را به اتمام برسانند.

فیلم با موضوعاتی پیچیده همچون خشونت پلیس ، جنسیت گرایی دست و پنجه نرم میکند . اکثر صحنه ها را در قالب تعقیب و گریز ماشین نشان می دهد . وایولا دیویس ، میشل رودریگز ، الیزابت دبیکی بازیگران این فیلم هستند.

 

فیلم uncut gems (2020)

برادران سفدی با ساخت فیلم جدید با بازی آدام سندلر به شما اجازه پلک زدن نخواهند داد.

او معامله گر الماس است که به همه بدهی زیادی دارد ، شرط بندی های بزرگی انجام می دهد تا زمانیکه یک عقیق سیاه فوق العاده نادر پیدا میکند . بدون اینکه تصور کنید چه اتفاقی می افتد به تماشای فیلم بنشینید.

در موقعیت های با ثبات هیچ امیدواری برای کاراکتر ها دیده نمی شود. وجود فضایی هیجان انگیز و سرشار از التهاب سبب همراهی مخاطب با اثر شده است.  موسیقی یک لحظه مخاطب را رها نمیکند و این باعث شده از لحظه اول تا انتها نگران پایان فیلم باشیم و لحظه ای چشم از فیلم برنداریم.

 و در اخر پیشنهاد میکنیم برای دانلود فیلم هیجان انگیز به سایت مووینه مراجعه نمایید.