الناز شاکردوست عکسی جدید از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

طبعیت‌گردی خاص الناز شاکردوست در زمان طلوع خورشید + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

الناز شاکردوست بازیگر جوان و البته شناخته شده کشورمان است. الناز شاکردوست اگرچه بیشتر در آثار سینمایی به ایفای نقش پرداخته و حضور کمرنگی در تلویزیون و آثار هنری آن داشته است اما برای مخاطب، چهره‌ای آشناست. الناز شاکردوست تا کنون در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است و ژانرهای متفاوت و بعضاً متضادی را تجریه کرده است. الناز شاکردوست طرفداران بسیاری دارد. الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

 

او فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و... حضور داشتند.
در تصویر زیر مادر الناز شاکردوست در کنار بازیگران مشهور در سفر به مکه مکرمه را مشاهده می کنید.

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی او، گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. در تصویر زیر الناز شاکردوست را در کنار بازیگر محبوبش در رستوران مشاهده می کنید.

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است.

الناز شاکردوستالناز شاکردوست

الناز شاکردوست که به تازگی در شبکه های اجتماعی عکس های متفاوتی از خودش قرار می دهد در یکی از این عکس ها که با استقبال زیاد کاربران مواجه شد وی عکسی از حضورش در حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس را در اکانت اینستاگرام قرار داده بود. در زیر این عکس را به همراه نوشته آن مشاهده می کنید.

سفر الناز شاکردوست به لندن

الناز شاکردوست سال گذشته برای ادامه تحصیل به لندن انگلیس مهاجرت کرد.

فعالیت بازیگری الناز شاکردوست

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.
الناز شاکردوست
الناز شاکردوستالناز شاکردوست