بنابر اعلام سایت خرید آنلاین آب پاکسازان دات کام دستگاه تصفیه آب؛ یکی از مهم ترین مسائل در سلامت بدن برای افراد مختلف است. شرکت آب پاکسازان خود به بخش‌های ساخت، طراحی و فروش عمده دستگاه تصفیه آب، تقسیم بندی می‌شود. شاید بپرسید:” دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟” ممکن است سوالاتی در این زمینه به ذهن شما خطور کند؛ در این مقاله به آن‌ها پرداخته می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بدن هر یک از افراد مختلف در هر لباس، شغل و حتی حرفه‌ خاص: آزاد، شغل های مجازی و  دورکاری که باشند؛ تحت هر شرایطی نیاز به آب تصفیه شده دارد، حال صنایع، شرکت و کارخانه‌جات از دستگاه های تصفیه آب صنعتی و افراد، خانواده و برخی از شرکت های کوچک از تصفیه آب خانگی، استفاده می‌کنند.

به گزارش مثلث، بنابر اعلام سایت خرید آنلاین آب پاکسازان دات کام دستگاه تصفیه آب؛ یکی از مهم ترین مسائل در سلامت بدن برای افراد مختلف است. شرکت آب پاکسازان خود به بخش‌های ساخت، طراحی و فروش عمده دستگاه تصفیه آب، تقسیم بندی می‌شود. شاید بپرسید:” دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟” ممکن است سوالاتی در این زمینه به ذهن شما خطور کند؛ در این مقاله به آن‌ها پرداخته می‌شود.

1

قیمت تصفیه آب صنعتی چقدر است ؟

پارامترهایی که در قیمت آب شیرین کن ۲۰۰۰ لیتری و یا قیمت آب شیرین کن صنعتی، قیمت دستگاه آب تصفیه کن صنعتی و تهیه لیست قیمت تصفیه آب به صورت روزانه تا راه اندازی مغازه تصفیه آب و معرفی اجزای دستگاه تصفیه آب و حتی قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی و لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی

مراحل خرید دستگاه تصفیه آب چگونه است ؟

خرید دستگاه تصفیه آب تا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در مراحل خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران با دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه و لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی روش های تصفیه آب صنعتی، و جزئیات مراحل تصفیه آب صنعتی

منبع مقاله: abpaksazan

قیمت تصفیه آب صنعتی دست دوم به چه صورت است ؟

فروش تصفیه آب صنعتی به این صورت است که باید پارامتر های آب شیرین کن دست دوم، دستگاه آب شیرین کن دست دوم و قیمت آب شیرین کن صنعتی برای فروش دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی و فروش آب شیرین کن ۲۰۰۰ لیتری و تهیه لیست قیمت تصفیه آب صنعتی تا قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی و ارزیابی و به روز بودن لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی

2

چه نوع دستگاه تصفیه آبی را تهیه کنیم؟

ابتدا باید دانست که چطور باید یک آب شیرین کن خریداری نمود. که در این باره بعدا به صورت مفصل و جامه توضیح خواهیم داد. ولی به صورت کلی پس از احساس نیاز به یک آب شیرین کن یا دستگاه RO، در یک مجموعه، باید به دو سوال جواب دهیم تا به صورت دقیق نیاز ما سنجیده و بررسی می‌شود.

  • آنالیز آب خام
  • مقدار مصرف و یا نیاز آب
  • قیمت دستگاه تصفیه آب برای مغازه

آنالیز آب خام ورودی به آب شیرین کن یا دستگاه تصفیه آب پاکسازان ، آیتم مهم در طراحی یک آب شیرین کن می‌باشد. آنالیز ورودی آب به نرم افزار های طراحی سیستم RO، وارد و با چیدمان نوع و تعداد ممبرین‌ها، یک سیستم طرحی عملیاتی می‌گردد. از طرفی مقدار مصرف آب در یک مجوعه آی تم دیگری است که در طراحی و قیمت آب شیرین کن تاثیر گذار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد https://abpaksazan.com/sand-filter/ این لینک شده و با مشاوره رایگان خریدی هوشمندانه داشته باشید.

قیمت دستگاه تصفیه آب شور

قیمت دستگاه تصفیه آب شور قطعا هزینه اولیه و خرید یک دستگاه تصفیه آب ، از عمده ترین مشکلات و دغده های یک خریدار دستگاه RO، می‌باشد. قیمت یک اب شیرین کن بعد از تعیین ظرفیت دستگاه و نوع آب ورودی به سیستم به متریال، برند قطعات، آپشن ها ی دستگاه، جنس و غیره در یک آب شرین کن بستگی دارد.

به منظور ارائه سفارش طراحی و تولید فیلترشنی کند، تند و تحت فشار، ثقلی و یا خرید فیلتر شنی‌های صنعتی تولید شده توسط این مجموعه می‌توانید از راه‌های ارتباطی ۰۹۱۶۶۹۱۵۰۹۰ جناب آقای مهندس قدکساز ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ واحد فروش شرکت، به جهت مشاوره رایگان استفاده نمایید.

انواع برند فیلتر ممبرین

فیلتر های ممبرین استفاده در آب شیرین کن ها از کشور های مختلفی می‌باشند که معروف ترین آن ها عبارتند از

  1. فیلمتک ( FILMTEC )-آمریکا
  2. ونترون ( VONTRON )-چین
  3. ممبرانیوم ( MEMBRANIUM )-روسیه
  4. سئو لاین ( SEO LINE )-ژاپن
  5. اکوا ( AQUA )-چین
  6. لینتک ( LENNTECH )-آمریکا
  7. هایدروناتیک ( HYDRANAUTICS )-آمریکا
  8. تورای ( TORAY )-ژاپن
  9. کوخ ( KOCH )-آلمان
  10. سی اس ام ( CSM )-کره
  11. لنکسس ( LANXESS )

انتخاب هر یک از این برند ها می‌تواند بهای تمام شده یک آب شیرین کن صنعتی را افزایش و یا کاهش دهد.

تصفیه آب صنعتی کوچک

دستگاه‌های تصفیه اب صنعتی کوچک به دستگاه‌هایی از ظرفیت ۲.۵ مترمکعب در شبانه روز (۲۵۰۰ لیتر در ۲۴ ساعت) تا ۷۵ مترمکعب درشبانه روز (۷۵۰۰۰ لیتر در ۲۴ ساعت) گفته می‌شوند. از این دستگاه‌ها معمولاً برای اورگان‌های دولتی، کارگاه‌های خصوصی، گلخانه‌های با ابعاد کوچک، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و آب تصفیه فروشی‌ها بکار گرفته می‌شوند.

تصفیه آب صنعتی متوسط

دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی متوسط به دستگاه‌هایی از ظرفیت ۷۵ مترمکعب در شبانه روز (۷۵۰۰۰ لیتر در ۲۴ ساعت) تا ۳۰۰ مترمکعب درشبانه روز (۳۰۰۰۰۰ لیتر در ۲۴ ساعت) گفته می‌شوند. دستگاه تصفیه آب صنعتی سیستم اسمز معکوس معمولاً جهت استفاده کارخانجات دیگ‌های بخار، کولینگ تاورها، مصارف کشاورزی و مرغداری‌ها می‌باشد.

تصفیه آب صنعتی بزرگ

دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی بزرگ به دستگاه آب شیرین کنی گفته می‌شود که پتانسیلی از ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب در شبانه روز (۳۰۰۰۰۰ لیتر در ۲۴ ساعت) تا ۱۰۰۰ مترمکعب درشبانه روز (۱۰۰۰۰۰۰ لیتر در ۲۴ ساعت) را داراست. این دستگاه‌ها از حساسیت بالاتری نسبت به دستگاه‌های سایز متوسط و کوچک طراحی و تولید می‌شود زیرا ساخت این دستگاه‌ها هزینه اولیه بالایی دارد و معمولاً در کارخانه‌های بزرگ استفاده می‌شوند.

وسل آب شیرین کن

وسل یا همان پرشر وسل در یک آب شیرین کن نقش نگه دارنده و محافظتی از فیلتر ممبرین را دارد. در باره پرشر وسل و انواع آن در مقاله دستگاه تصفیه آب به صورت کامل و جامع توضیح داده ایم. انتخاب مارک و مدل پرشر وسل، بسته به کشور سازنده آن در قیمت آب شیرین کن تاثیر می‌گذارد. هر چند این تاثیر به اندازه پمپ و ممبرین نمی‌باشد ولی قابل چیم پوشی هم نیست.

انواع برند وسل دستگاه تصفیه آب

  • کد لاین ( CODE LINE )
  • بل ( BEL )
  • کی نپ ( KNAPPE )
  • پنتایر ( PENTAIR )
  • فونیکس ( PHOENIX )
  • وایندر ( WINDER )
  • ویو سایبر ( WAVE CYBER )
  • ار او پی وی ( RO PV )

انتخاب هر یک از این برند ها بستگی به بودجه شما دارد که تعیین کننده تصفیه آب صنعتی می‌باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

3

شما در صورت هرگونه پرسش و ابهام، می‌توانید به آسانی با شماره تلفن 06133739660  و 09166915090  در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته با کارشناسان تصفیه آب پاکسازان و یا از طریق سایت https://abpaksazan.com/price-of-industrial-water-purifier/ تماس حاصل نمایید. کارشناسان متخصص آب پاکسازان همواره با راهنمایی‌های تخصصی در زمینه دستگاه های تصفیه آب و آخرین به روز رسانی، محاسبه نرخ مبلغ و تخفیفات ویژه مناسبتی خدماتی متمایز را به شما ارائه خواهند کرد تا با نگاهی باز و اطلاعات کامل نسبت به تهیه،خرید و قیمت دستگاه RO تصفیه آب صنعتی یا نیمه صنعتی اقدام نمایید.

پیشنهاد ما قبل از خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی RO از راهنمایی کارشناسان مجرب مجموعه آب پاکسازان برای انتخاب دستگاه متناسب با نیاز خود استفاده نمائید.

منبع مطلب: سایت آب پاکسازان دات کام (abpaksazan.com)