تاکنون پوریا پورسرخ هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده و آن را تکذیب نکرده است

پوریا پورسرخ ازدواج کرد + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پوریا پورسرخ بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که به تازگی در یک سریال تلویزیونی که هم اکنون از شبکه یک سیما پخش می شود ایفای نقش کرده است. روز گذشته پیمان عباسی و رضا عنایتی در صفحه اینستاگرام خود به پوریا پورسرخ تبریک گفته اند که احتمال می رود این تبریک برای ازدواج پوریا پورسرخ باشد.

ازدواج پوریا پور سرخ 

پیمان عباسی نویسنده مطرح سینما و تلوزیون با انتشار عکس در صفحه شخصی اش ازدواج پوریا پور سرخ را لو داد.

پیمان عباسی با انتشار استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به پویا پورسرخ تبریک گفت برای او ارزوی خوشبختی کرد. هنوز مشخص نشده که دلیل این تبریک چیست، ولی اینطور برداشت می‌شود که پوریا پورسرخ ازدواج کرده و این تبریک برای متاهل شدن اوست.
رضا عنایتی هم با انتشار عکسی در پست اینستاگرام خود از ازدواج پوریا پورسرخ خبر داد.

بازیکن سابق استقلال نوشت: پوریا دوست عزیز من از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم. قطار زندگی مشترکتان همیشه بر روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند پیوندتان مبارک.

پوریا پورسرخ هنوز واکنشی نشان نداده و این موضوع را رسما تایید نکرده است.

بد نیست درباره زندگینامه پوریا پورسرخ بیشتر بدانید

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۴ تیرماه ۱۳۵۶ در منطقه جردن تهران می باشد و هم اکنون ۴۰ سال سن دارد و صالتا تهرانی می باشد.

پوریا فرزند اول خانواده می باشد و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد . مادر وی معلم زبان می باشد و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

تحصیلات : وی که دکترای فیزیولوژی گیاهی است؛ قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی ازجمله دنیای جوانان مشغول به‌ کار بود و هم زمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می‌کرد.

شروع بازیگری : او پس از آشنایی اتفاقی با آقای لطیفی که در یک میهمانی صورت گرفت برای بازی درمجموعه‌های ساخت ایشان “فرار بزرگ و وفا” دعوت شد که به عنوان چهره‌ای جدید مطرح و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد. وی توانست با بازی در سریال وفا در سال ۸۵ به خوبی شناخته شود.