معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با عنوان اینکه پیک شیوع ویروس کرونا ۱۰ تا ۱۵ روز آینده به اوج می‌رسد، از مردم درخواست کرد با رعایت نکات بهداشتی در خانه بمانند و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ابراهیم قادری در بازدید از شبکه بهداشت و درمان قروه اظهار داشت: یکی از راه‌های کنترل ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی در فضاهای عمومی و خانگی است و ضرورت دارد این رویه در جلسات ادارات نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:ضرورت دارد برای کاهش شیوع ویروس کرونا افراد مبتلا و خانواده‌های آنان در قرنطینه کامل باشند.

وی در حاشیه نشست با کارکنان شبکه بهداشت قروه افزود: از دستگاه‌های متولی درخواست می‌شود به صورت مستمر کار گندزدایی و ضدعفونی کردن امکان عمومی را انجام دهند و مردم نیز برای حفظ سلامت خود و دیگران از لوازم بهداشتی در خریدها استفاده کنند.

قادری اذعان داشت: ضرورت دارد فوتی‌های اخیر که به صورت طبیعی و یا ناشی از ویروس کرونا دچار مرگ شدند با رعایت کامل احترام در آرامستان‌های عمومی شهری و روستایی دفن شوند.

وی با عنوان این مطلب که، پیک شیوع ویروس کرونا ۱۰ تا ۱۵ روز آینده به اوج می‌رسد، از مردم درخواست کرد با رعایت نکات بهداشتی در خانه بمانند و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.