در برنامه جهان آرای صدا و سیما ماجرای روسپی گری یا تن فروشی در دولت های مختلف در کشورمان بررسی شده است.

فیلم تاسفبار درباره خودفروشی زنان ایرانی ! / تصمیم عجیب 2 رییس جمهور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 Play Video

 حجم ویدیو: 15.33M |  مدت زمان ویدیو: 00:02:05

در یک نشست به نقد درباره پدیده تن فروشی که در برخی از دولت ها از جمله دولت اصلاحات دوران خاتمی و حتی در دولت روحانی دنبال شد پرداختند.

به گزارش رکنا، یکی از خانم های کارشناس در این باره گفت: شما وقتی وارد امور زنان و خانواده در جمهوری اسلامی می شوید می بینید که خط مقدم ما، در هیات دولت ما، در هیات وزیران ما اتفاقی که می افتد دقیقا در حوزه تن فروشی است؛ یعنی به عنوان یک شغل آموزش داده شده است و منطبق با اسناد بین المللی باید به رسمیت شناخته شده و انگ زدایی شود. نه فقط در دولت اصلاحات دولت آقای خاتمی این مباحث پیگیری و دنبال می شد بلکه جالب است در دولت آقای روحانی هم نشستی را در دوره خانم مولاوردی داشته ایم به نام نشست تن فروشی؛ عنوان به ظاهر جذاب و براساس مباحث بهداشت و سلامت جنسی با رویکرد تن فروشی است اما وقتی وارد آن می شوی می بینی کاملا دنبال این هستند که زنان تن فروش مصونیت داشته باشند و به رسمیت شناخته شوند و از بیت المال مسلمین برای این افراد هزینه شود و خدمات جنسی ارائه دهند.

جالب است به صراحت عنوان می کنند عمدتا برای مردان متاهل است و استدلال آنها این است که بیماری های مقاربتی در جامعه منتقل نشود. یعنی دقیقا همان جا که گسل فرهنگی ما با نظام بین الملل با جامعه غرب است عملکرد 8 سال دولت اصلاحات و 8 سال دولت اعتدال که می شود 16 سال در یک مسیر مستقیم مبتنی بر اسناد بین المللی عمل کردند که منبع و منشا بسیاری از انحرافات و آسیب های مربوط به حوزه خانواده را از دوران آقای خاتمی می بینم که شروع شد و ادامه یافت.