حوادث رکنا: ۲ مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات لیزر درمانی و کاشت مو در آبادان مهر و موم شد.

مهر و موم ۲ کلینیک زیبایی غیرمجاز در آبادان / فریب نخورید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  پلمب کلینیک زیبایی در آبادان اتفاق افتاد. پلمب کلینیک زیبایی به دلیل شرایط غیر استاندارد انجام شد. پلمب کلینیک زیبایی که شامل خدمات لیزر درمانی، تزریق ژل و بوتاکس و کاشت مو بودند.  پرونده پلمب کلینیک زیبایی به دادسرای شهرستان آبادان ارسال شد. دی ماه نیز یک مورد پلمب کلینیک زیبایی در آبادان انجام شد.

به گزارش رکنا،  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با پیگیری نماینده امور حقوقی این دانشگاه و هماهنگی مقام قضایی این ۲ مرکز زیرزمینی غیرمجاز پزشکی که به ارائه خدمات لیزر درمانی، تزریق ژل و بوتاکس و کاشت مو در شرایط غیر استاندارد اقدام می‌کردند شناسایی و مهرو موم شدند.

عبداله خوان‌زاده افزود: از ارسال پرونده این مراکز غیرمجاز به دادسرای شهرستان آبادان از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

دی ماه نیز یک مرکز زیرزمینی که به صورت غیر قانونی خدمات پزشکی در زمینه پوست، مو و لاغری ارایه می‌کرد در آبادان تعطیل شد.

شهروندان آبادان در ۱۰ مرکز شهری ۱۱ مرکز روستایی ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می‌کنند.