حوادث رکنا: منزل فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در مورد سرقت قرار گرفت فرهاد مجیدی در برج اعیانی سوهانک تهران در طبقه بالای خانه خودش که خانه مادرش قرار دارد حضور داشت که دزدان دست به کار شدند.

واکنش پلیس به دستبرد خانه اعیانی فرهاد مجیدی ! / خودش طبقه بالا بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  خانه فرهاد مجیدی مورد دستبرد قرار گرفت . برخی از اموال خانه فرهاد مجیدی دزدیده شد. خانه فرهاد مجیدی زمانی به سرقت رفت که او در خانه حضور نداشت . از میزان خسارت‌های وارد شده به خانه فرهاد مجیدی، اطلاعات دقیقی وجود ندارد. باشگاه استقلال پیگیر سرقت از خانه فرهاد مجیدی است.

توضیح پلیس درباره سرقت از خانه فرهاد مجیدی

از منزل  یکی از مربیان تیم فوتبال  شب گذشته سرقت شده از منزل وی مقادیری وجه نقدی سرقت شده است و پرونده مراحل قانونی خود را طی می کند.

پرونده در دست بررسی است باید مراحل تحقیقاتی کار  مطابق روال قانونی انجام شود و به محض به نتیجه رسیدن تحقیقات،  اطلاعات بیشتر اعلام خواهد شد.

به گزارش رکنا، شنبه شب گذشته منزل فرهاد مجیدی مورد سرقت قرار گرفته و برخی از اموال سرمربی استقلال دزدیده شده است. مجیدی خود در  خانه حضور نداشته  و در خانه مادرش بود.

به گزارش رکنا، فرهاد مجیدی شب گذشته در خانه ویلایی خود متوجه سرقت از منزلش شد.سرمربی استقلال وقتی به خانه خود که 2 طبقه است مراجعه کرد متوجه سرقت گاو صندوقی شد که در آن وسایل گرانقیمتی داشت. سارقان در اقدامی عجیب گاو صندوق سنگین خانه مجیدی را در فرصت مناسب از منزل وی خارج کرده ‌اند و خسارت سنگینی به وی زدند.

دستبرد به خانه ویلایی فرهاد مجیدی

مجیدی بعد از این جریان با پلیس تماس گرفت و از آنها خواستار پیگیری سرقت از منزلش شد. اما در گاو صندوق مجیدی چه محتویاتی وجود داشت؟ وی به پلیس اعلام کرده  چند ساعت گرانقیمت، پول نقد، دلار و چک‌هایی داشته که گم شدن آنها برای وی دردسر ایجاد خواهد کرد.قرار شد سرمربی استقلال برای اعلام سرقت چک ها به بانک مراجعه کرده و چک‌های خود را مسدود کند.