مثلث آنلاین: فرهاد مجیدی با لحنی غیرمنتظره بعد از بازی با الدحیل اعلام کرد تا زمانی که من مربی استقلال هستم، طارق همام هم جایی در این تیم ندارد! این لحن تند در مواجهه با بازیکنی که به لحاظ رفتاری همان کاری را انجام داده بود که پیش‌تر منشا و قائدی هم انجام داده بودند، کمی عجیب و شک برانگیز است. چرا فرهاد با این تندی اعلام می‌کند که طارق تا زمانی که او در استقلال است، جایی در این تیم ندارد؟

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد با این ادبیات به طارق حمله کرده است: «تا زمانی که من هستم، طارق همام جایی در استقلال ندارد. طارق گفته چون در ترکیب نیستم می‌روم خانه! چه بلایی سر استقلال آمده است؟ من یک بار به خودم اجازه ندادم چنین حرفی بزنم. این پیراهن برای برخی خیلی گشاد است بخصوص خارجی‌هایی که اینگونه رفتار می‌کنند.»

پرسش این است که چرا فرهاد مجیدی کمتر از یک هفته پیش منشا، که همین رفتار را انجام داده بود، بخشید و اجازه داد به تمرین‌های استقلال برگردد؟ کمی قبل‌تر نیز مهدی قائدی در زمانی که او دستیار شفر بود با وجود اعتراض‌هایی که به نیمکت‌نشینی‌هایش داشت و حتی یک بار اردوی استقلال را خودسرانه ترک کرد، با عفو مواجه شد.

درباره طارق همام اما یک قاطعیت مشکوک در لحن گفتار مجیدی وجود دارد که شایعه فروش این بازیکن را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند. آری، فروش و یا ترانسفر این بازیکن با خواست باشگاه استقلال! اقدامی مخفیانه، درست مانند آنچه برای اللهیار صیادمنش رخ داد.

درباره صیادمنش هم بارها می‌شنیدیم که باشگاه استقلال این بازیکن را بی‌آنکه رسانه‌ها متوجه شوند به باشگاه فنرباغچه فروخته است. البته در باشگاه استقلال کوچکترین تحرکی هم از دید رسانه‌ها مخفی نمی‌ماند و خیلی زود روشن شد که مدیران استقلال حتی بابت انتقال صیادمنش مبلغ 850 هزار دلار هم گرفته‌اند.

این وضعیت ممکن است درباره طارق همام هم رخ داده باشد ومجیدی هم که ظاهرا از فروش این بازیکن اطلاع دارد به نوعی خواسته پیش از آنکه اعتراض تازه‌ای به جدایی این عراقی خوش تکنیک شود، افکار عمومی را آماده جدایی این بازیکن کند. از سویی سران باشگاه استقلال نیز ماه‌ها است حقوق این بازیکن را پرداخت نکرده‌اند. رسانه‌های عراقی که از خود طارق کسب اطلاع کرده‌اند در این باره مطالبی نوشته و حتی مدعی شده‌اند که طارق 8 ماه از باشگاه استقلال دستمزد نگرفته است.

بعید نیست که باشگاه استقلال به جهت تامین بودجه برای پرداخت دستمزد این بازیکن با جدایی‌اش موافقت کرده باشد تا هم مبلغی را درآمدزایی کند و هم رضایت مالی همام را به دست آورد تا این بازیکن هم به جمع شاکیان بین‌المللی استقلال اضافه نشود.

البته اینها همگی احتمالاتی است که از ماجرای طارق همان به گوش می‌خورد. احتمالاتی که چندان از واقعیت هم دور نیست و باید آن را جدی گرفت. شاید پای تکرار داستان صیادمنش در میان باشد. این خبر را باید جدی گرفت.