جسد را تبدیل به یک مومیایی ترسناک کرده بود. دور جسد را با پارچه مبل و ابر پوشانده و گره زده بود. می‌ خواست هر طور شده از شر جسد دوستش خلاص شود.

زن همسایه با زیرکی دست قاتل را رو کرد +عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، آن را کشان‌کشان با خودش به زیرزمین خانه ویلایی برد، اما خبر نداشت که زن تیزبین همسایه او را زیر نظر دارد. از پنجره خانه‌شان از او و جسدی که همراهش بود عکس گرفت. این زن زیرک راز این جنایت هولناک را در خانه ویلایی فاش کرد و یک روز بعد پلیس آنجا بود.

ماجرا به روز شنبه، ۳۰ بهمن‌ماه، برمی‌گردد. ظهر بود که زن جوان پنجره خانه‌شان را در باغ فیض باز کرد تا بیرون را تماشا کند، اما صحنه‌ای عجیب و ترسناک دید. مرد همسایه در حیاط جسمی سخت را کشان‌کشان با خود به زیرزمین می‌برد.

این زن با دقت بیشتری نگاه کرد و کاملا متوجه جسد شد؛ جسدی پارچه‌پیچ شده و دست و پا بسته، چیزی شبیه به یک مومیایی. این زن که ترسیده بود، لرزان با گوشی موبایلش عکسی از این مرد گرفت. بلافاصله با پلیس نیز تماس گرفت و ماموران کلانتری را در جریان ماجرا قرار داد. همین باعث شد راز جنایت در خانه ویلایی لو برود.

بلافاصله ماموران کلانتری باغ فیض راهی این خانه ویلایی شدند. آنجا تبدیل به کارگاه مبل شده بود. ماموران در زیرزمین خانه با جسد مردی ۴۵ ساله مواجه شدند. قاتل نیز خیلی زود شناسایی و دستگیر شد.

او در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و درگیری بر سر مبل را انگیزه خود از جنایت اعلام کرد. در حال حاضر، به دستور محمدرضا صاحب جمعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی پایتخت، تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.