صد آنلاین: راننده کامیون که در بزرگراه آزادگان پشت فرمان خودرو سکته کرده بود قبل از مرگ تلاش کرد بدون برخورد با خودروهای دیگر کامیونش را متوقف کند.

سکته راننده کامیون پشت فرمان در بزرگراه آزادگان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 11 اسفند 1400 , 14:15

به گزارش صدآنلاین راننده کامیون که در بزرگراه آزادگان پشت فرمان خودرو سکته کرده بود قبل از مرگ تلاش کرد بدون برخورد با خودروهای دیگر کامیونش را متوقف کند.

سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران در این باره گفت: ساعت 12:40 ظهر دوشنبه در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب مقابل مرکز خرید تره بار اعلام ترافیک شدید به‌دلیل توقف یک کامیون اعلام شد که بلافاصله پس از دریافت این خبر از طریق سامانه 110، تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور فاتب در محل حاضر و پس از ایمن‌سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام‌های لازم به عمل آمد.

وی در ادامه افزود: بررسی‌ها نشان داد راننده کامیون در حال رانندگی، دچار سکته قلبی شده و در محل فوت کرده است اما راننده پیش از مرگ تلاش کرده بود که خودرو را متوقف کند و به کسی آسیب نزند و خوشبختانه در این امر موفق بود.

رئیس اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران در پایان خاطرنشان کرد: از رانندگان می‌خواهم با مشاهده هر خودرویی که در مسیر مقابل آنها قرار دارد و ناگهان تغییر مسیر می‌دهد یا واژگون می‌شود، خونسردی خود را حفظ کرده علاوه بر اینکه از سرعت خود می‌کاهند اجازه دهند خودروی آسیب دیده مسیر خود را طی کند که اگر راننده‌ای دچار حادثه‌ای شد، حادثه مضاعفی برای سایر رانندگان رخ ندهد.