رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف یک انبار مواد محترقه در محله مولوی خبر داد.

کشف انبار مواد محترقه در مولوی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین باره گفت: در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری، پلیس پیشگیری تهران بزرگ اقدام به تشدید نظارت بر اقدامات مجرمانه با هدف پیشگیری از حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری را دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا نیز ماموران در روز گذشته خبری در مورد نگهداری و توزیع مواد محترقه در محله مولوی تهران را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری مولوی مامور رسیدگی به این پرونده شدند، گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعات و فنی و همچنین اخذ مجوز قضایی، محل نگهداری این مواد را که یک انبار در محدوده مولوی بود مورد شناسایی قرار دادند و در عملیاتی با حضور در این محل موفق به کشف ۲۱ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق و غیراستاندارد شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه دو مرد ۳۸ و ۴۵ ساله نیز در محل این انبار دستگیر شدند، گفت: این افراد اعتراف کردند که اقدام به خرید و تولید این مواد کرده و قصد داشتند تا آن را برای چهارشنبه سوری به فروش برسانند. همچنین بررسی سوابق متهمان دستگیر شده نشان داد که آنان پیش ازاین نیز بارها به دلیل ارتکاب جرائم مختلف دستگیر شده اند.

به گفته رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، دو متهم به همراه پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند و انبار مذکور نیز پلمب و اموال آن که بیش از دو میلیارد ریال ارزش ریالی داشت ضبط شد.