امروز در غرب، جنوب غرب، مناطقی از مرکز و جنوب کشور و به تدریج شمال غرب آسمان غبارآلود است و در بعضی ساعات وزش باد افزایش می‌یابد.

پیش‌بینی وضعیت جوی کشور در ۲۴ ساعت آینده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در غرب، جنوب غرب، مناطقی از مرکز و جنوب کشور و به تدریج شمال غرب آسمان غبارآلود است و در بعضی ساعات وزش باد افزایش می‌یابد.

همچنین در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، سواحل شمالی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران، البرز و قزوین در مناطقی از جنوب غرب همچنین در استان‌های اصفهان، فارس و بوشهر رگبار پراکنده گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد.

پنجشنبه در استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، خوزستان، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، سواحل شمالی کشور و مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر و کرمان نیز رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در استان‌های همدان، مرکزی، قم، تهران، البرز، ارتفاعات در لرستان، شرق خوزستان، اصفهان و کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهد. شنبه در شمال غرب، شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه گستره بارش به نوار شرقی کشور کشیده خواهد شد و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان‌وبلوچستان، یزد، سمنان، برخی مناطق شرقی تهران و سواحل دریای خزر موجب ابرناکی و رگبار باران خواهد شد.