فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری عاملان اصلی درگیری خیابانی در شهرستان دزفول خبر داد.

درگیری ۴ جوان با فردی میانسال در دزفول / عاملان درگیری دستگیر شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 31 فروردین 1401 , 14:05

سرهنگ روح اله گراوندی در بیان تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک نزاع دسته جمعی که در آن تعدادی جوان با فردی میانسال درگیر شده‌اند موضوع  به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 پس از بررسی‌های به عمل آمده و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی 4 نفر از عاملان اصلی درگیری شده و پس از هماهنگی‌های قضایی آنها را در  کمتر از 24 ساعت در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده مقدماتی هر 4 نفر متهم روانه زندان شدند بیان کرد: حال عمومی فرد میانسال خوب و به دلیل اینکه وی از عاملان اصلی درگیری بوده به تشخیص مقام قضایی روانه زندان شد.

گراوندی با بیان اینکه علت درگیری مشاجره لفظی جهت پارک خودرو و به دنبال آن نزاع دسته جمعی بوده گفت: آرامش و امنیت مردم شریف دزفول خط قرمز پلیس بوده و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد شد.

کلیپ این درگیری به سرعت در فضای مجازی در حال انتشار است و‌ در این باره مردم خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با برهم‌ زدن نظم و امنیت در شهرستان دزفول شدند.