سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های بهاری تا روزهای پایانی هفته و وزش باد در پایتخت خبر داد.

فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، کارشناس سازمان هواشناسی گفت : با فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور ؛ امروز در استان‌های نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین ، البرز، تهران و برخی از مناطق اصفهان، فارس و شمال بوشهر و در غرب مازندران ، گیلان و شرق اردبیل رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

ببینید:

فیلم/ گرد و خاک آسمان خوزستان را تیره کرد

فریبا گودرزی با اشاره به اینکه بارش‌ها امروز در کردستان ، زنجان ، شمال کرمانشاه ، شرق لرستان و شمال آذربایجان شرقی شدیدتر است ، افزود : هموطنان در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند ، ضمن آنکه برای این مناطق خیزش گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌ بینی شده است .

وی گفت : فردا سه‌شنبه گستره فعالیت این سامانه کل کشور را در بر می‌گیرد و در شمال ایلام ، لرستان ، جنوب کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری بارش‌ها به نسبت شدیدتر خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز فردا وزش بادهای شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود ،‌ افزود : بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد .

وی گفت : مجددا از جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که در هفته آتی نیز شاهد بارش‌های بهاری در کشور هستیم.

گودرزی افزود : آب‌های جنوب کشور امروز و فردا مواج و متلاطم است . وی افزود : تهران نیز امروز با وزش باد همراه است که در بعدازظهر تا اوایل شب با رعد و برق همراه خواهد بود