حوادث رکنا: افسرگشت کلانتری ۳۱ کوی کارمندان با مشاهده تصادف یک دختربچه با خودرو، متوجه می شود که به دلیل ترافیک اورژانس دیر خواهد رسید و در یک اقدام انسان دوستانه با باز کردن مسیر اقدام به انتقال این دختربچه به بیمارستان می کند.

نجات جان دختر بچه کرجی در تصادف هولناک / پلیس فرشته نجات شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این خصوص بیان داشت: روز قبل خانمی با سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ تماس گرفته و عنوان می کند که یکی از افسران کلانتری ۳۱ کوی کارمندان جان کودک او را نجات داده و از انسانیت و وظیفه شناسی این مامور تقدیر می کند.

وی افزود: در ادامه با بررسی موضوع مشخص می شود که گشت انتظامی کلانتری ۳۱ در حال گشت زنی بوده که متوجه تصادف یک دختربچه با خودرو می شود که بلافاصله با اورژانس تماس حاصل و درخواست کمک می کند، اما به دلیل ترافیک شدید اورژانس به محل نمی رسد و با توجه به وخامت حال این دختربچه، افسر وظیفه شناس با باز کردن مسیر ترافیک به وسیله آژیر خودرو پلیس، فرد مصدوم را به بیمارستان رسانده و جانش را نجات می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به تشویق این مامور وظیفه شناس، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان یک سازمان انقلابی، از هیچ کاری برای آرامش و امنیت مردم دریغ نمی کند و هر کجا که لازم باشد با روحیه جهادی وارد عمل شده و به مردم خدمت رسانی می کند.