حوادث رکنا : برداشت وجه غیر قانونی توسط یکی از کارمندان بانکی در شهرستان اوز مأموران انتظامی را واداشت تا تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کنند.

برداشت میلیاردی کارمند فاسد بانک از حساب مشتریان / در شیراز رخ داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی "اوز" از دستگیری کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، بیش از 13 میلیارد ریال برداشت غیرمجاز کرده بود.

 
  • سرهنگ "هادی محمدیان" بیان کرد: در پی گزارشات واصله مبنی بر برداشت وجه غیر قانونی توسط یکی از کارمندان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از بانک‌های دولتی از حساب تعدادی مشتریان با ترفند خاصی مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال  برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.

برداشت میلیاردی کارمند بانکی

فرمانده انتظامی "اوز" تصریح کرد: بلافاصله مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی و حراست بانک وی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ "محمدیان" با بیان اینکه متهم برای بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، عنوان داشت: وی در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 13 میلیارد و 500 میلیون ریال برداشت غیرمجاز در بانک اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.