حوادث رکنا: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فرد شروری که با تیراندازی سمت شهروند چابهاری موجب رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس امنیت عمومی شهرستان دستگیر شد.

بازداشت عامل تیراندازی وحشت آور در چابهار / شلیک با کلت کمری برای اختلاف مالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای توابع چابهار‌ ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور مأموران در صحنه و در تحقیقات میدانی مشخص شد سرنشین ناشناس یک دستگاه سواری پژو 405 مردی میانسال را با شلیک کلت کمری مجروح کرده و به سرعت از محل متواری شده است.

دستگیری عامل تیراندازی

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و رعب وحشت ایجاد شده بین شهروندان با کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس، در نهایت عامل این تیراندازی شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد که در تحقیقات تکمیلی از متهم مشخص شد انگیزه او از این اقدام اختلاف مالی با این فرد بوده است.

سرهنگ جوکار با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، عنوان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش و با هر نوع بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد خواهد کرد.