رکنا: 10 حادثه در یک سال گذشته باعث شد تا 10 مادر داغدار شوند.

وداع تلخ این 10 مادر ایرانی با دخترانشان / سالی که برای این زنان سخت گذشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا،  شاید خیلی از مادران این سرزمین در این روزها قلبشان انبوه غم باشد.

مادرانی که دخترشان را در یک حادثه از دست داده اند ، و عزادار و داغدار هستند.

مادرانی که شاید سال گذشته در روز دختر، برای دختر دردانه خود جشن گرفتند و او را در آغوش کشیدند اما امسال جز دلتنگی نصیبشان نمی شود.

قتل دختر عکاس بوشهری

فاطمه عالی نام دختر عکاس بوشهری است که اوایل بهمن ماه سال 1400 برای عکاسی به یک خانه ویلایی رفت اما اسیر نیت شوم پسرمورد علاقه کینه جو شد و با ضربات متعدد چاقو از پای در آمد.

قتل عکاس بوشهری 

قتل شیوا دختر یاسوجی با شلیک مرگبار نامزد عاشق

شیوا دختر 16 ساله یاسوجی، اوایل اردیبهشت امسال با شلیک نامزد عاشق خود جان باخت.بعد از اینکه شیوا برای شروع زندگی مشترک اعلام کرد که آمادگی ندارد، با نامزد خود به اختلاف برخورد و پسر جوان شلیک های مرگبار را سمت شیوا روانه کرد، سپس با همان اسلحه خودکشی کرد.

مینا امیری دختر گمشده در جنگل های یالبندان

خبر ناپدید شدن یک‌دختر ۲۵ ساله به نام مینا امیری در جنگل‌های یالبندان بخش‌ کلار عباس‌آباد مازندران که نیمه فرودرین امسال اتفاق افتاد، در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست شد.علیرغم تلاش نیروهای امدادی هنوز هم خبری از مینا پیدا نشده است.

قتل مهرسا کوچولو به دست پسر همسایه

اوایل خرداد امسال جوان مشهدی دختربچه خردسال به نام مهرسا را در حالی که در کوچه مشغول بازی بود ربود و در حالی که بعدا اظهار داشت تحت تاثیر فیلم های مستهجن، وسوسه افکار شده بود؛ برای فاش نشدن نیت سیاه خود ، مهرسا 3 ساله را خفه کرد و جسدش را پشت خانه انداخت.

پسر ۲۰ ساله همسایه به اتهام قتل مهرسا ۳ ساله دستگیر شد.

زهرا رضایی دختر گمشده سمنانی

اوایل خرداد امسال دختر 7 ساله سمنانی به نام زهرا در دشت شاد سمنان ناپدید شد.او با خانواده اش در حوالی دشت شاد برای تفریح اتراق کرده بودند که ناگهان زهرا ناپدید شد  و هنوز هم اثری از زهرا در دست نیست.

قتل فجیع بهار به دست مرد مورد علاقه مادرش

بهار نام دختر 6 ساله ای است که اواخر اردیبهشت امسال به طرز فجیعی به قتل رسید.بررسی ها حکایت از آن داشت که مادر بهار به همراه مرد مورد علاقه اش بهار را مورد شکنجه و ضرب و جرح قرار دادند که در نهایت منجر به فوت دختر خردسال شد.

قتل نازنین فاطمه به دست پدرش

نازنین فاطمه دختر 12 ساله جیرفتی بود که در جریان اختلافات پدر و مادرش به ضرب گلوله پدرش جان خود را از دست داد.پدر سابقه دار فاطمه بعد از قتل دخترش بازداشت شد.

نازنین فاطمه رئیسی قتل جیرفت

خودکشی دختر عکاس بوشهری

مهر ماه سال 1400 دختر عکاس بوشهری به نام فرحناز خلیلی بعد از اینکه مورد تعرض قرار گرفت دست به خودکشی زد.

خودکشی فرحناز

میترا و ملیکا جانباختگان متروپل

میترا و ملیکا دو خواهر نوجوان بودند که در حادثه متروپل آبادان به همراه زن عموی خود، جانشان را از دست دادند.

پریهان به دلیل ابتلا به بیماری اس ام ای جان باخت

پریهان دختر کوچولوی دو ساله ای بود که چند ماه بعد از تولدش،پزشکان تشخیص دادند مبتلا به بیماری اس ام ای است.پدر و مادر او از هیچ تلاشی برای مداوای فرزندشان دریغ نکردند اما سرانجام پریهان تسلیم این بیماری شد و جان باخت.