رکنا: شهرداری کرمان روز دوشنبه از مرگ پاک بانی ۵۵ ساله و پدر یک خانواده خبر داد که طی بامداد امروز حین انجام وظیفه در برخورد یک خودرو سواری کشته شد.

فرزندان پاک بان زحمتکش یتیم شدند / حادثه ای دلخراش در کرمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، علت دقیق حادثه و مسائل مترتب با حوزه راهنمایی و رانندگی هنوز منتشر نشده اما اصل خبر بسیار دردناک و نیازمند بررسی های بیشتر برای پیشگیری از این چنین حوادث و آگاه سازی جامعه است. پدر زحمتکش یک خانواده در حالی که ساعت ۵:۳۰ بامداد در حال انجام وظیفه و نظافت محل زیست ما در شهر کرمان بوده در نتیجه برخورد با یک خودرو جان خود را از دست می دهد.

 رییس اداره ارتباطات و روابط عمومی شهرداری کرمان گفت: این فرد متاهل سابقه ۲۲ سال فعالیت داشته و به روزهای بازنشستگی نیز نزدیک بوده است.

در خبر ارسالی شهرداری به رسانه ها از این رویداد اعلام شده که پاکبان زیرمجموعه شرکت های پیمانکاری شهرداری (نیروی یکی از شرکت های تحت پیمان شهرداری) فعالیت داشته که در تصادف خودرو سواری پیکان در بزرگراه امام رضا(ع) قبل از شهید رجایی جان باخته است.

آنگونه که در خبر شهرداری بصراحت قید شده، پاکبان مذکور به تجهیزات هشداردهنده مانند چراغ، بازوبند همراه و لباس کار با رنگ شب‌رنگ نیز مجهز بوده است.

روابط عمومی شهرداری کرمان در خبر خود آورده است که علت حادثه در دست بررسی قرار دارد.