رکنا : یک نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تویسرکان به قتل و برادرکشی ختم شد.

چاقوکشی در تویسرکان به برادرکشی ختم شد !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا ، سرهنگ رضا نوری افزود: بلافاصله پس از دریافت خبر از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک فقره درگیری در یکی از روستاهای شهرستان تویسرکان بلافاصله عوامل گشتی به محل اعزام شدند که گزارش شد که اعلام نمودند یک نزاع در این روستا بوده است که دو نفر مجروح به بیمارستان تویسرکان انتقال پیدا کردند.

وی با بیان اینکه این درگیری ناشی از اختلافات ملکی و کشاورزی میان ۲ برادر بوده است که دو برادر زخمی شده‌اند، افزود: که متأسفانه یکی از این دو برادر بدلیل اصابت چاقو به ناحیه شکم (۴۰ ساله) به دلیل شدت جراحت به قتل می‌رسد.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند حدود یک ساعت پس از واقعه، فرد قاتل که فردی ۲۴ ساله را شناسایی و دستگیر کنند. فرد متهم با اعتراف به بزه ارتکابی، تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی با تاکید بر اینکه مردم در این زمینه‌ها سعه صدر را پیشه کنند و از دامن زدن به نزاع و دعوا خودداری کنند خاطرنشان کرد: در صورت اختلاف به مراجع نظامی و قضائی اطلاع دهند و خود جهت رفع مشکلات به دعوا تکیه نکنند چون در بسیاری از مواقع عواقب جبران ناپذیری مانند قتل را متحمل خواهند شد همچنین تأثیر بسیار زیادی از لحاظ روحی و روانی بر جامعه ایجاد می‌شود.