فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۴۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در سطح شهرستان مهاباد با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان، خبر داد.

کشف ۴۱ قبضه سلاح جنگی در مهاباد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی چندین عملیات منسجم و با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف شهرستان "مهاباد"، پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز اقدام می کردند را شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، در ۳ ماه اول سال جاری؛ در بازرسی از مخفیگاه متهمان  تعداد ۴۲  قبضه سلاح (۹ قبضه سلاح جنگی و ۳۲ قبضه سلاح شکاری) کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: در این زمینه  ۳۰ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مخل نظم وامنیت اجتماعی، قاچاق سلاح و مهمات است، یادآور شد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی، اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.