تیم جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محض ورود به خانه، در اتاق خواب با جسد خون‌آلود یک دختر جوان عریان روی تختخواب مواجه شدند که براثر وارد شدن ضربات چاقو به ناحیه گردن به قتل رسیده بود!

کشف جسد خونین دختر جوان در  خانه اجاره‌ای
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، شنبه ۲۸ خرداد ماه جاری، کشف جسد خون‌آلود دختر جوانی در یک خانه در منطقه نامجو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور محمد تقی شعبانی؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌ جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی  به محض ورود به خانه، در اتاق خواب با جسد خون‌آلود یک دختر جوان عریان روی تختخواب مواجه شدند که براثر وارد شدن ضربات چاقو به ناحیه گردن به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی بازپرس ویژه قتل نشان داد، مقتول روز قبل از حادثه با یک مرد جوان، خانه را به مدت یک روز اجاره کرده‌اند که صاحبخانه به دلیل تمام شدن مدت زمان قرارداد به خانه رفته و پس از  مواجه با جسد غرق در خون دختر جوان روی تخت، موضوع را به پلیس گزارش داده است.

از سوی دیگر، بررسی‌های تیم جنایی حاضر در صحنه مشخص کرد، مرد جوان که در خانه مذکور همراه مقتول بوده از صحنه جنایت متواری شده است.

تحقیقات در خصوص کشف ابعاد پنهان این پرونده توسط محمد تقی شعبانی؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌ جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شده‌اند.