عصر خودرو- معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد موتورسیکلت سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است و به هیچ عنوان اجازه تردد در معابر عمومی را ندارد.

تردد موتورسیکلت سنگین در تهران ممنوع است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد رازقی در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت درباره تخلف تردد موتورسیکلت‌های سنگین در سطح معابر شهر تهران اظهار کرد: تردد موتورسیکلت سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است و به هیچ عنوان اجازه تردد در معابر عمومی را ندارد.

وی افزود: شما وقتی در روزهای تعطیل و یا جمعه‌ها در حال تردد هستید، شنیده و یا دیده‌اید که این موتورسیکلت‌های سنگین بعضاً با سرعت زیاد و صدای اگزوز بلند از کنار خودروها رد می‌شوند که این کار خلاف است و همکاران بنده با این تخلف با توجه به اینکه حقوق شهروندی را زیر سوال می‌برد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را در پی دارد به شدت برخورد می‌کنند.

رازقی ادامه داد: این تخلف جزو خطوط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی است و هر هفته و آخر هفته‌ها تعدادی از این موتورسیکلت‌های سنگین متوقف و به پارکینگ منتقل می‌شوند که آزاد کردن آنها سیر مراحل قانونی خود را دارد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: کسانی که موتورسیکلت سنگین داشته و قصد استفاده از آن را دارند باید به محل‌های مخصوص خود مراجعه و از آن استفاده کنند.