حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان نیک شهر از غافلگیری و دستگیری 2 شرور و سارق مسلح سابقه دار در آن شهرستان خبر داد.

بازداشت 2 شرور مسلح در نیک شهر / آنها خودروی پلیس را هدف گرفته بودند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، محمود رضا صادقی امروز در زاهدان اظهار کرد: مأموران یگان امداد این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی خود از جابجایی مقادیری مواد افیونی توسط 2 شرور تحت تعقیب  و سابقه دار شهرستان نیکشهر در یکی از محورهای اصلی  شهرستان مطلع و دستگیری آن ها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل و رصد محور مذکور این 2 شرور تحت تعقیب را که با یک دستکاه موتورسیکلت در حال تردد بودند مشاهده و به آن ها دستور ایست دادند.

اشرار مسلح قصد فرار از محل را داشتند

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر تصریح کرد: اشرار مسلح که خود را در چنگال قانون دیدند قصد تیراندازی به خودروهای انتظامی و فرار از محل را داشتند که با درایت و سرعت عمل مأموران خلع سلاح  و دستگیر شدند.

صادقی با اشاره به کشف یک کیلو و 530 گرم ماده مخدر حشیش به همراه 2 قبضه سلاح کمری با 8 فشنگ جنگی از  این 2 شرور سابقه دار بیان داشت: قاچاق مواد افیونی، حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون و درگیری های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت های این 2 متهم است که در دستگاه های قضائی و امنیتی شهرستان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ، اشرار، اراذل و اوباش و افرای که به هر نوع قصد برهم زدن آسایش شهروندان را دارند برخورد می کند و هرگز اجازه جولان به این گونه افراد داده نخواهد شد.