رکنا : دو مرد موتورسوار در کمتر از 120 ثانیه، راننده پژو را در پارکینگ خانه‌اش به قتل رسانده و متواری شدند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، ساعت 16:46 بعد از ظهر سه‌شنبه 21 تیر، مأموران کلانتری 144 جوادیه در تماس با بازپرس محمد وهابی از قتل مرد جوانی در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد 42 ساله مواجه شدند در حالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول به نام فرهاد، یکی از ساکنان ساختمان بود که گاهی به آنجا سر می‌زده است.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف مشخص شد که مقتول ساعت 15:45 سوار بر خودرو پژو 206 خود وارد پارکینگ ساختمان شده اما همزمان دو پسر جوان که صورت‌هایشان را پوشانده بودند، سوار بر موتورسیکلت پشت سر او وارد پارکینگ شدند.

فرهاد خودرواش را در پارکینگ پارک کرده بود و در حال حرکت به سمت آسانسور بود که موتورسواران نقاب‌دار به سمت او رفتند و با وسیله‌ای نوک تیز مانند قمه به مرد 42 ساله حمله کرده و بعد از درگیری خونین سوار بر موتور شده و از پارکینگ خارج شدند. این درگیری حدود 2دقیقه طول کشید.

مقتول درحالی که خون زیادی از او می‌رفت قصد داشت از فرار مردان موتورسوار جلوگیری کرده و کمک بخواهد، اما به علت شدت جراحات و خونریزی جان باخت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که مقتول به خاطر اختلافات مالی و کاری، در یکی از مجتمع‌های قضایی حقوقی پرونده دارد. بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق از خانواده مقتول و شناسایی عاملان قتل را صادر کرد.