حوادث رکنا: سارقین به عنف از یک تبعه عراقی طی ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

نقشه زن مشهدی برای توریست های عرب !/ آنها را به شاندیز می کشاند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در پی گزارش فردی از اتباع دستگیری سارقان زورگیر از اتباع عراقی در شاندیز کشور عراق مبنی بر سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و وجه نقد با توسل به زور و ضرب و شتم در اطراف شاندیز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بهنام اویسی افزود: مالباخته با اعتماد به خانمی به عنوان مترجم با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ برای استفاده از رستوران به شاندیز مراجعه می‌کند که سرنشینان خودرو وی را به اطراف شاندیز هدایت و با دو نفر دیگر از همدستانشان که با یک دستگاه خودرو پراید در تعقیب آنان بودند، با توسل به زور و ضرب و شتم، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و مقداری دلار و وجه نقد می‌کنند.

تحویل اموال  مسروقه به مالباختگان و انتقال متهمین به زندان با دستور قضایی

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری بخش انتظامی شاندیز با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی و بررسی دوربین‌های مدار بسته موفق شدند طی ۲۴ ساعت یک دستگاه خودرو پراید مظنون به سرقت را شناسایی و آن را در بلوار شهید مفتح مشهد متوقف و یک نفر متهم را در این رابطه دستگیر کنند.

 سرهنگ اویسی خاطرنشان کرد: با سرنخ‌های به دست آمده از این سرقت، تیم تجسس بخش انتظامی شاندیز با تحقیقات گسترده، ۲ همدست دیگر این متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی آنان را هم دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمین دستگیر شده در مواجه با ادله و مستندات پلیس به سرقت به عنف با ایراد ضرب و شتم از تبعه عراقی اعتراف کردند، افزود: گوشی سرقتی و اقلام کشف شده تحویل مالباخته و متهمین با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند؛ ولی تحقیقات درباره سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.