حوادث رکنا: رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق مغازه و کشف 11فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی تهران خبر داد و گفت: سارق با همکاری کاسبان بازار خیابان مولوی دستگیر شد.

بازاری های تهران سارق حرفه ای را لو دادند / سرنخی که دوربین های ثبت کرده بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با تماس  کاسبان خیابان " مولوی " با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر دستگیری یک سارق مغازه پس از وقوع  سرقت از مغازه سیگار فروشی، ماموران کلانتری بازار وارد عمل شدند و پس از دستگیری،  متهم را برای پی جوئی های انتظامی در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار دادند. .

وی ابزار داشت:  کاسبان این محدوده اظهار می کردند پس از وقوع یک فقره سرقت از مغازه سیگار فروشی، دوربین های مدار بسته  در محدوده مغازه سیگار فروشی را بازبینی و تصویر به دست آمده  از سارق را در اختیار کلیه کسبه محل قرار داده اند تا به محض حضور مجدد سارق در محل با پلیس تماس و متهم را معرفی کنند .

اعتراف سارق مغازه با همکاری کاسبان بازار "مولوی"

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران افزود: متهم در تحقیقاتی پلیس به ارتکاب 11 فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به مالخر معین به قیمت پایین تر از نرخ بازار اعتراف کرد.

سرهنگ کاکاوندی در خاتمه با بیان اینکه در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد افزود: از مخفیگاه مالخر تعدادی اموال مسروقه کشف  و متهم به مالخر این اموال اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل  پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از عموم شهروندان درخواست کرد: اطلاعات خود را از فعالیت سارقان و افراد مالخر  از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.