حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 زورگیر که در نقش مسافر اموال با ارزش راننده یک دستگاه خودروی تاکسی را سرقت کرده بودند، خبر داد.

زورگیری خشن 2 جوان از مرد مسافرکش در شهرری / پلیس وارد عمل شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا؛ سرهنگ" دوستعلی جلیلیان" گفت: فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: راننده یک دستگاه خودروی تاکسی سمند  در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از به سرقت رفتن اموال با ارزشش از سوی 2 جوان زورگیر خبر داد و تیمی از ماموران کلانتری امین آباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل اطلاع پیدا کردند که راننده تاکسی ،  2 مرد جوان را به عنوان مسافر  سوار بر خودرو اش کرده و در مسیر آنها با تهدید سلاح سرد، راننده را مجبور کردند در مکانی خلوت خودرو را متوقف و با زورگیری تلفن همراه ، وجوه نقد و گردنبند طلای وی زورگیری و به سرعت از خودرو پیاده و گریخته اند.

این مقام پلیسی ادامه داد: مشخصات ظاهری متهمان اخذ و در تحقیقات میدانی و محلی تصاویری از متهمان به دست آمد که با تطبیق این تصاویر با چهره مجرمان حرفه ای در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان داشت: متهمان با هماهنگی های قضائی در مخفیگاهشان در عملیات های مستقل دستگیر و با انتقال به کلانتری به زورگیری از راننده تاکسی اعتراف کردند.  

وی با بیان اینکه متهمان برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شدند اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی و کشف جرائم احتمالی کماکان ادامه دارد.