رکنا : رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به چند پرونده مهم پلیس پیشگیری از دستگیری یک مال خر لوازم خودروهای لوکس و کشف ۱۱۲ قلم کالای سرقتی خبر داد. مال خران در واقع دزدان نقابداری هستند که تا نباشند دزدان نمی توانند مال سرقتی را بفروشند.

عجیب ترین دزد نقابدار تهران بازداشت شد !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به برخی از  مهم‌ترین پرونده‌های پلیس پیشگیری تهران بزرگ در روزهای گذشته اظهارکرد: اخیرا خبری درباره بر خرید انواع چراغ،آینه بغل و.. سرقتی مربوط به خودروهای لوکس، گران‌قیمت  و مدل بالا توسط فردی در محدوده میدان انقلاب دریافت و مشخص شد که فرد پس از تمیز کردن اموال سرقتی آن‌ها را مجددا به فروش می‌رساند. لذا صحت و بررسی صحت این خبر بر عهده ماموران تیم عملیات کلانتری این محل  قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: بررسی‌هایی که توسط پلیس به عمل آمد صحت خبر را تایید کرد و مشخص شد که تعدادی از افراد مشکوک در این مکان تردد داشته‌اند و متهم  نیز در حال تمیزکردن دو عدد چراغ مشاهده شده است.  

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضایی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم رفتند و با دستگیری وی، در بازدید از این مکان موفق به کشف ۱۱۲ قلم  لوازم خودروهای مدل بالا و گران‌قیمت نظیر انواع چراغ جلو و عقب خودرو، سقفی‌ خودروهای خارجی و آینه‌های بغل شدند. همچنین کشف جزئیات دیگر پرونده نیز  در دستور کار پلیس قرار دارد.