رکنا : سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز پلیسی در خیابان دماوند هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

شلیک مرگبار پلیس به دزد فراری در خیابان دماوند ! / همه تعقیب و گریز را دیدند !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ،سه‌شنبه هشتم شهریورماه جاری، رسیدگی به پرونده تعقیب و گریز مرگبار ماموران کلانتری 128 تهران‌نو با یک خودروی پراید در شرق تهران، در دستور کار محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.

 

ماجرای این پرونده از آنجا آغاز شد که عقربه‌ها ساعت 7 عصر را نشان می‌داد که ماموران کلانتری 128 تهران‌نو در حال گشت‌زنی با موتورسیکلت، به یک پراید سفید رنگ با 2 سرنشین زن و مرد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بدین ترتیب ماموران کلانتری 128 تهران‌نو با استعلام پلاک خودرو متوجه شدند وسیله نقلیه مذکور چندی قبل از شمال شهر تهران به سرقت رفته است و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای هستند.

همین کافی بود تا ماموران وارد عمل شوند و دستور ایست خودرو پراید را صادر کنند؛ سارقان پس از مشاهده موتورسیکلت پلیس به قصد آسیب رساندن و زیر گرفتن ماموران کلانتری با خودروی پراید به سمت آنها حرکت کرده و متواری شدند.

ماموران کلانتری سریعا وارد عمل شدند و پس از تعقیب و گریز چند کیلومتری و شلیک گلوله به چرخ‌های خودرو، سارقان را در ترافیک خیابان دماوند متوقف کردند و با احتیاط نزدیک خودرو پراید شدند.

 متهمان که راهی جز تسلیم شدن نداشتند برای دومین بار قصد آسیب رساندن به موتورسیکلت پلیس را داشتند که ماموران کلانتری راننده خودرو را هدف شلیک گلوله قرار دادند و در ادامه متهم به کام مرگ فرو رفت، اما این درحالی بود که زن جوان (دیگر سرنشین خودرو پراید) با سوء استفاده از ازدحام جمعیت پا به فرار گذاشت.

 تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد و کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری سارق متواری، وارد عمل شده‌اند.